Jakby wam się nudziło:
nr.konta bankowego
BRE BANK SA 03114020040000320259174511
-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu
Jakby wam się nudziło:
nr.konta bankowego
BRE BANK SA 03114020040000320259174511
-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu
|
-----------------
Ja polecam "parownicę". O ile opalarka nie zmiękczyła starej, kruszącej się folii, o tyle parownica poradziła sobie doskonale.
Dzisiaj walczyliśmy z 3 letnim oracalem 970. Folia zostawiała dużo kleju i ciężko odchodziła od auta. Wcieraliśmy neobisol (rozpuszczalnik uniwersalny) w folię i było dużo dużo lepiej. Mniej kleju na aucie i szybsze odchodzenie od lakieru.
Do kleju najlepszy okazał się Avery Remover (taki niebieski). Citrus cleaner 3M nie dawał rady, neobisol też słabo, trochę atakowaliśmy Zmywaczem 1 i 3 z lambdy.
Po dzisiejszym dniu mamy niezłą banię na hali...
Pozdrawiam!
-----------------
ZmianaKoloruAuta.pl - Profesjonalne Oklejanie Samochodów
odgrzewam kotleta
Macie sposób na usuwanie ploterówki z samochodów, małe literki, drobne elementy folia mocno wypalona rwie się po milimetrze. Nie bardzo chcę używać żelów do usuwania folii bezpośrednio na lakier.
Zmywacz reklamowy do kleju lub avery surface cleaner lub zmywacz na bazie benzyny.
Psikasz, zostawiasz na chwilę i folię "zmywasz" z lakieru. Daje radę z każdą ilością małych literek i klejem pozostałym na samochodzie.
Do usuwania kleju z karoserii używamy zwykłej benzyny 95, nie zdarzyło się aby nie zadziałała.
-----------------
Zmywasz na bazie benzyny o zapachu zielonego jabłka, nie pamiętam producenta. Faber to ma u siebie.
Wątpię żeby zwykła benzyna nie rozmiękczyła foli, przecież jak kapniesz na "plastik" benzyną ekstrakcyjną to się lekko stopi więc folia powinna się rozpływać.
do kleju używam denaturatu + kapka toluenu