logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potęga dziedzictwa - Puma x Porsche

  PR 20.07.2023, przeczytano 510 razy
ilustracja

Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potega-dziedzictwa---puma-x-porsche,400839,artykul.html

Uosobienie minimalizmu i czystego klimatu reprezentuje bogate dziedzictwo Porsche i spuściznę sportów motorowych, a także oddaje przy tym istotę potężnych silników, sportowych funkcji i charakterystycznego wzornictwa. Aby dodać jeszcze więcej świeżej energii do sezonu jesiennego, asortyment wprowadza żywe kombinacje gam kolorów, wraz z energetycznym kolorem Porsche Legacy: Lemon Chrome. W skład obuwia wchodzą modele: PUMA Black, Bold Blue i Sand Dune. Wszystkie elementy garderoby wzbogacone są o  ulepszoną grafikę, najwyższej jakości materiały i nowatorskie projekty, które oddają hołd kultowej linii Turbo S modeli Porsche 911.

Głównym znakiem rozpoznawczym identyfikującym kolekcję jest dobrze znany napis TURBO. W towarzystwie kultowej sylwetki samochodu 911, tworzy unikalny logotyp, który przewija się przez całą kolekcję, podkreślając jej wyjątkowy charakter. Kolekcja PUMA x Porsche to przede wszystkim uniwersalność, niezależnie od tego, czy jest to koszulka polo o luźnym kroju, wyrazista kurtka unisex, czy dla tych, którzy szukają swobodnego wyglądu, spodnie i ogrodniczki o regularnym kroju, zawierające kontrastowe lamówki i mieszankę materiałów emanujące stylem i funkcjonalnością.

ilustracjastrzałka

Kolekcja jest już dostępna w wybranych sklepach oraz online.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764