logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

  PR 05.02.2020, przeczytano 829 razy
ilustracja

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potega-personalizacji-%E2%80%93-9-odslon-ooh-magazine,385576,artykul.html

W numerze między innymi: o tym, czy można połączyć bezpieczeństwo i adrenalinę, w rozmowie z prezesem Grupy SJS S.A., firmy, która od ponad 20 lat realizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy oraz eventy i szkolenia motoryzacyjne. O współpracy z PZPN, wspieraniu polskich skoczków narciarskich oraz innych projektach sportowych i kulturalnych opowiada dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS, Blanka Przybysz-Skrzyniarz. Marketing Manager w Alfa Romeo - Karolina Bryłka odkrywa przed czytelnikami kulisy współpracy z gwiazdami świata wyścigowego, a Aleksander Przytuła z firmy PARYS podkreśla wagę sponsoringu motoryzacyjnego i przybliża czytelnikom projekt „Błyskotliwy Kierowca”. A o historii marki, której opony wylądowały nawet na… Księżycu czy legendarnym wyścigu Le Mans z 1966 roku, w którym Goodyear odegrał kluczową rolę, opowiada natomiast Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager tej marki.

W magazynie także must have trendów gadżetowych na nadchodzący sezon, zwiera on prezentacje najciekawszych nowości wystawców Promo Show Professional. Agencjom reklamowym, które szukają inspiracji reklamowych, przypominamy o rejestracji na ten event - już 11 i 12 lutego spotykamy się w warszawskim hotelu Novotel Centrum na ekskluzywnym spotkaniu top dostawców upominków reklamowych (obowiązuję rejestracja online TUTAJ).

Po raz kolejny wydawca postawił na potęgę personalizacji - dedykowane okładki – tym razem na pierwszej stronie magazynu zobaczyć można aż 9 osób. Numer trafił już na biurka marketing managerów oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

  • Wersję online można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764