logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

  PR 05.02.2020, przeczytano 383 razy
ilustracja

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potega-personalizacji-%E2%80%93-9-odslon-ooh-magazine,385576,artykul.html

W numerze między innymi: o tym, czy można połączyć bezpieczeństwo i adrenalinę, w rozmowie z prezesem Grupy SJS S.A., firmy, która od ponad 20 lat realizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy oraz eventy i szkolenia motoryzacyjne. O współpracy z PZPN, wspieraniu polskich skoczków narciarskich oraz innych projektach sportowych i kulturalnych opowiada dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS, Blanka Przybysz-Skrzyniarz. Marketing Manager w Alfa Romeo - Karolina Bryłka odkrywa przed czytelnikami kulisy współpracy z gwiazdami świata wyścigowego, a Aleksander Przytuła z firmy PARYS podkreśla wagę sponsoringu motoryzacyjnego i przybliża czytelnikom projekt „Błyskotliwy Kierowca”. A o historii marki, której opony wylądowały nawet na… Księżycu czy legendarnym wyścigu Le Mans z 1966 roku, w którym Goodyear odegrał kluczową rolę, opowiada natomiast Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager tej marki.

W magazynie także must have trendów gadżetowych na nadchodzący sezon, zwiera on prezentacje najciekawszych nowości wystawców Promo Show Professional. Agencjom reklamowym, które szukają inspiracji reklamowych, przypominamy o rejestracji na ten event - już 11 i 12 lutego spotykamy się w warszawskim hotelu Novotel Centrum na ekskluzywnym spotkaniu top dostawców upominków reklamowych (obowiązuję rejestracja online TUTAJ).

Po raz kolejny wydawca postawił na potęgę personalizacji - dedykowane okładki – tym razem na pierwszej stronie magazynu zobaczyć można aż 9 osób. Numer trafił już na biurka marketing managerów oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

  • Wersję online można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydanie specjalne Gazety PIAP w wersji online już dostępne
Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw.
Marketing vs. recesja – poradnik dla przedsiębiorców
Przedsiębiorcy zyskują narzędzie wsparcia biznesu w czasie szalejącego kryzysu i widma istotnego spowolnienia gospodarczego. Specjaliści agencji ContentHouse, wspólnie z Business Centre Club, stworzyli podręcznik z praktycznymi i uniwersalnymi zaleceniami, jak tworzyć komunikację antykryzysową. Jakie treści znajdą w poradniku „Marketing vs. recesja”?
Eko marketing w kwietniowym wydaniu OOH magazine
Najnowsze wydanie OOH magazine poświęcone jest EKO marketingowi, który (przed epoką pandemii) był zdecydowanym faworytem wszelkich prognoz i badań nadchodzących trendów branżowych. Wraz ze wzrastającą świadomością ekologiczną konsumentów, wzrasta liczba akcji i działań podejmowanych przez marketerów, które uwzględniają ochronę środowiska...
Nowy Media Marketing Polska
Kiedy planowaliśmy sportową okładkę tego wydania „MMP", nie wiedzieliśmy jeszcze, że to właśnie sport będzie jedną z najbardziej dotkniętych przez pandemię dziedzin życia publicznego.
Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku
Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764