logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine

  PR 05.02.2020, przeczytano 600 razy
ilustracja

Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potega-personalizacji-%E2%80%93-9-odslon-ooh-magazine,385576,artykul.html

W numerze między innymi: o tym, czy można połączyć bezpieczeństwo i adrenalinę, w rozmowie z prezesem Grupy SJS S.A., firmy, która od ponad 20 lat realizuje szkolenia z doskonalenia techniki jazdy oraz eventy i szkolenia motoryzacyjne. O współpracy z PZPN, wspieraniu polskich skoczków narciarskich oraz innych projektach sportowych i kulturalnych opowiada dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS, Blanka Przybysz-Skrzyniarz. Marketing Manager w Alfa Romeo - Karolina Bryłka odkrywa przed czytelnikami kulisy współpracy z gwiazdami świata wyścigowego, a Aleksander Przytuła z firmy PARYS podkreśla wagę sponsoringu motoryzacyjnego i przybliża czytelnikom projekt „Błyskotliwy Kierowca”. A o historii marki, której opony wylądowały nawet na… Księżycu czy legendarnym wyścigu Le Mans z 1966 roku, w którym Goodyear odegrał kluczową rolę, opowiada natomiast Marcin Nowomiejski, Consumer Marketing Manager tej marki.

W magazynie także must have trendów gadżetowych na nadchodzący sezon, zwiera on prezentacje najciekawszych nowości wystawców Promo Show Professional. Agencjom reklamowym, które szukają inspiracji reklamowych, przypominamy o rejestracji na ten event - już 11 i 12 lutego spotykamy się w warszawskim hotelu Novotel Centrum na ekskluzywnym spotkaniu top dostawców upominków reklamowych (obowiązuję rejestracja online TUTAJ).

Po raz kolejny wydawca postawił na potęgę personalizacji - dedykowane okładki – tym razem na pierwszej stronie magazynu zobaczyć można aż 9 osób. Numer trafił już na biurka marketing managerów oraz pracowników agencji reklamowych i domów mediowych.

  • Wersję online można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być...
Wyjątkowe wnętrza w jednej publikacji - premiera Homebook Design vol. 8
Na półki trafiło właśnie ósme wydanie albumu, w którym znalazły się najbardziej wyjątkowe wnętrza autorstwa wybranych polskich pracowni współpracujących z platformą Homebook.pl. To kolejna dawka inspiracji i podpowiedzi, jak mieszkać piękniej i bardziej komfortowo.  Projekty można nie tylko obejrzeć, ale i o nich posłuchać – nowy album Homebook Design powstanie...
Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu – Nielsen prognozuje, że globalna wartość tego rynku w 2022 r. wyniesie 15 mld dolarów. Jednocześnie omawiany rozwój influencer marketingu rodzi zagrożenia, na które podatni są zarówno marketerzy, agencje, jak i sami influencerzy, a także ich fani, będący końcowymi...
Fashion & Beauty marketing tematem najnowszego numeru OOH magazine
Ostatni w tym roku numer OOH magazine to już tradycyjnie moc marketingowych inspiracji oraz podsumowanie ostatnich eventów branżowych. A jesień zdecydowanie wydarzeniami stała. Festiwal Marketingu przyciągnął ponad 5 tys. zwiedzających – to najlepszy dowód na to, że branża potrzebuje spotkań, a online nie stał się hegemonem w branży MICE. O mocnym sukcesie mówią...
Przedstawiciele Grupy Roboczej SEM IAB Polska przygotowali kolejną, czwartą już aktualizację „Poradnika dla internetowego reklamodawcy”. Publikacja stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtube.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764