logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potheon - nowa rodzina profesjonalnych ploterów od Jet Media

  PR 03.07.2006, przeczytano 1411 razy
ilustracjastrzałka
JetMedia

JetMedia Sp. z o.o. stworzyła nową rodzinę profesjonalnych ploterów - POTHEON. Nowa marka obejmuje maszyny: MEFISTO FlatBed FB-680 EX, THOLOS Textile Printer FB-170.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potheon---nowa-rodzina-profesjonalnych-ploterow-od-jet-media,4167,artykul.html

MEFISTO FlatBed FB-680 EX to maszyna drukująca na płaskich powierzchniach (drewno, skóra, szkło, metal) i na tradycyjnych mediach solwentowych.

Możliwości Mefisto są adekwatne do jego rozmiarów - bardzo duże.

Ploter spotkał się z ogromnym zainteresowaniem na targach FESPA w Amsterdamie, podczas których miała miejsce premiera maszyny. Równie duże zaciekawienie Mefisto wzbudził w Polsce. Nic dziwnego. Dzięki temu doskonałemu rozwiązaniu możliwe jest drukowanie bezpośrednio na powierzchniach drzwi, okien itp. - usuwa to z procesu tworzenia reklamy element naklejania aplikacji, dzięki czemu oszczędza się czas, a czas to pieniądz.

Specyfikacja:
Ploter przeznaczony do druku na płaskich powierzchniach o maksymalnym prześwicie stołu 7 cm.
Zastosowany atrament Flemink umożliwia drukowanie na każdym materiale: skóra, drewno, ceramika, szkło, metal, tradycyjne solwentowe materiały itp.

Parametry:
- Płaski stól o powierzchni 1753 x 1695 mm.
- Rozdzielczość: 360, 540, 720, 1440
- Druk zmienną kropla
- Podgrzewanie: 30-50 st. C
- Prześwit: 7 cm
- Silnik: Servomotor
- Środowisko pracy: 20-25 st. C; 40-60% wilgotności
- Wymiary: 3134 x 1900 x 1119 mm
- Waga: 700 kg
- Zasilanie: 230 V; 3,3 A
- Podłączenie: Ethernet

Prędkość Druku:
360 dpi - 32 m2/h
540 dpi - 14 m2/h
720 dpi - 7 m2/h
1080 dpi - 3,5 m2/h
1440 dpi - 1,5 m2/h


THOLOS Textile Printer FB-170 to druga maszyna z rodziny POTHEON.

Tholos to urządzenie do drukowania na materiałach tekstylnych. Dzięki niemu można drukować na koszulkach np. znaki firmowe, obrazy związane z inwentami promocyjnymi.

Parametry:

Metoda drukowania: Piezo Ink Jet
Wielkość stołu: 446 x 1000 mm
Rozdzielczość: 360 - 1440 dpi
Silnik: servomotor
Warunki otoczenia: 20-25 st. C; wilgotność: 40-60%
Wymiary: 780 x 930 x 1240 mm
Waga: 150 kg
Zasilanie: 230 V; 1-0,5 A
Połączenie z komputerem: USB

Więcej o ploterach Potheon


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: JetMedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764