logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potrójna oszczędność hasłem kampanii eko-zmywarek Amica

  PR 06.11.2023, przeczytano 422 razy
ilustracjastrzałka

Amica rusza z nową kampanią EKO-zmywarek, która będzie koncentrowała się na oszczędności i ekologii. Celem działań jest uświadomienie odbiorcom, że odpowiednie rozwiązania technologiczne i funkcje urządzeń mogą nie tylko poprawić los planety, lecz także pozytywnie wpłynąć na domowy budżet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potrojna-oszczednosc-haslem-kampanii-eko-zmywarek-amica,401953,artykul.html

– Rosnące ceny mediów i zmiany zachodzące w środowisku naturalnym sprawiają, że przed zakupem urządzeń AGD klienci coraz uważniej przyglądają się ich cechom i parametrom. Dlatego też aspektem, który podkreślamy w najnowszej kampanii EKO-zmywarek, jest potrójna oszczędność. Stawiamy na konkretne dane, które wprost pokażą odbiorcom, że przy pomocy nowoczesnych funkcji i rozwiązań mogą łatwo ograniczyć zużycie wody i prądu, a przy okazji wygospodarować więcej czasu dla siebie – mówi Małgorzata Fuszpaniak, menadżer ds. komunikacji kategorii w Grupie Amica.

Potrójna oszczędność w praktyce

EKO-zmywarki Amica zostały zaprojektowane z myślą o klientach, którzy do obowiązków domowych chcą podchodzić oszczędnie i ekologicznie. Urządzenia posiadają klasę energetyczną B, co oznacza ograniczenie zużycia energii elektrycznej aż o 69% w porównaniu do sprzętów klasy energetycznej F. Poza kwestią niższych rachunków za prąd, kampania digitalowa będzie podkreślała również sporą oszczędność wody – aż 3,6 litra na każdym cyklu przy użyciu programu Save+5,4l. Jest to możliwe dzięki specjalnemu zbiornikowi ReWater Tank, który umożliwia wykorzystanie wody z ostatniego płukania już umytych naczyń do mycia wstępnego w kolejnym cyklu. W perspektywie roku oznacza to 1000 litrów zaoszczędzonej wody.

Istotnym czynnikiem uwzględnionym w kampanii zmywarek będzie także oszczędność czasu. To bardzo ważne dla współczesnych konsumentów, którzy żyją w szybkim tempie, dzieląc każdy dzień między pracę, rodzinę i domowe obowiązki. Jednym z najbardziej uciążliwych i długotrwałych zadań jest ręczne mycie naczyń. Decydując się na EKO-zmywarki Amica, każdy użytkownik ma szansę na odzyskanie nawet 8 dni w roku.

Ekologiczny wymiar kampanii digital

Choć perspektywa obniżenia rachunków za prąd i wodę jest dla wielu klientów najważniejszą motywacją do zakupu zmywarek, Amica zwraca również uwagę na fakt, że wybór urządzeń oszczędzających wodę i energię to także cegiełka na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Ekologiczny styl życia nie wynika dzisiaj z chwilowej mody, a poczucia obowiązku wobec planety i jej mieszkańców. Każdy może stać się częścią realnej zmiany – wystarczy zmienić codzienne nawyki i podejmować świadome decyzje zakupowe, zwłaszcza podczas wyboru urządzeń AGD.

Za kreację kampanii digitalowej odpowiada agencja C108, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media.

Źródło: Amica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764