logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potrójna promocja urządzeń Terva

  S 08.11.2013, przeczytano 3113 razy
ilustracjastrzałka

Studio 85, dystrybutor urządzeń do zaginania tworzyw sztucznych marki Terva, przygotowało specjalną, obowiązującą do końca roku ofertę promocyjną. Oprócz wydłużonej gwarancji i upustów producent oferuje roczne wsparcie warsztatowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzywa-sztuczne-w-grafice-przestrzennej-%2831%29%3A-potrojna-promocja-urzadzen-terva,20171,artykul.html

Promocja jest skierowana głównie do wykonawczych agencji reklamy i polega na 3 elementach:

  • możliwości wynegocjowania upustu przez nabywcę,
  • wydłużonej do 3 lat gwarancji,
  • 12 miesięcznego wsparcia online w zakresie termicznego gięcia tworzyw.


Promocja ma obowiązywać do końca bieżącego roku przy zamówieniu na dowolny model z serii Terva ZL i ZLT Line.

Urządzenia Terva z serii Line to 8 modeli o długościach roboczych od 46 do 200 cm powstałych z myślą o łatwym i precyzyjnym zaginaniu tworzyw termoplastycznych (PMMA, PVC, PC, PP, PS, PETG, PE).

Dzięki możliwości wykorzystania w urządzeniach dwóch metod podgrzewania (gorącym powietrzem oraz  stykowej) można za ich pomocą zaginać tworzywa zarówno cienkie (0,5 – 3mm), jak i grube (do 8mm). Wybór metody sprowadza się do prostej operacji montażu lub demontażu jednego elementu urządzenia. Urządzenia posiadają elektroniczną regulację mocy pozwalającą na uzyskiwanie temperatury w zakresie 80 – 240°C.

Urządzenia ZL i ZLT Line zostały skonstruowane zgodnie z filozofią „włącz i pracuj” Do niezbędnego minimum ograniczono konieczność regulacji i kontroli a lekka i zwarta konstrukcja pozwala na transport i pracę w terenie.

Funkcjonalność urządzeń można rozszerzać dzięki możliwości montażu w nich termometru oraz dedykowanych przystawek (PS) do pracy seryjnej.

Promocyjne warunki zakupu dotyczą zarówno samych urządzeń Terva Line w wersji standardowej, jak i w wersjach z dodatkowym wyposażeniem a więc zabudową termometru elektronicznego (ZLT) oraz z przystawką do prac seryjnych (PS).

Studio 85 z Bełchatowa zaprasza do negocjacji cenowych – wartość upustu będzie uzależniona od wyboru konkretnego modelu ZL i ZLT Line, wyposażenia dodatkowego, ilości, ale także stanów magazynowych podzespołów. Tak więc dosłownie każdy z zainteresowanych, może tu znaleźć swoją okazję.

Kolejnym elementem promocji jest wydłużona do 3 lat gwarancja. Będzie dotyczyć ona właściwej pracy sekcji grzewczej i elektronicznej urządzenia. W uzasadnionych przypadkach uwzględniać będzie także usterki mechaniczne.

Ostatni element promocji, to propozycja wspólnego rozwiązywania problemów i znajdowania najefektywniejszych rozwiązań. Firma Terva służyć będzie całym swoim doświadczeniem udzielając nie tylko porad online ale także aktywnie poszukując najlepszych rozwiązań konkretnych  potrzeb czy problemów. Przykładowo -  przy małoseryjnej produkcji zagrzanie do zagięcia arkusza tworzywa to tylko część procesu wykonania danego detalu. Wiele z jego przyszłych cech zależeć będzie także od wybrania określonej kolejności operacji, sposobów ustalania kąta zagięcia, kształtu i funkcjonalności form, przymiarów itp. We wszystkich tych sprawach, kupujący urządzenia ZL i ZLT Line na warunkach promocyjnych, mogą  liczyć na stałą pomoc i nadzór w okresie 12 miesięcy od daty zakupu.

Firma Terva od wielu już lat specjalizuje się w konstruowaniu urządzeń do zaginania tworzyw sztucznych. Poza serią  Line w wersji standardowej, dostępną w aktualnej promocji, oferuje także inne serie urządzeń o wyspecjalizowanych możliwościach a także możliwość opracowania i wdrożenia docelowego urządzenia wg potrzeb klienta.

Zainteresowanych skorzystaniem z naszej promocji zapraszamy do kontaktu poprzez pocztę e-mail: terva(at)terva.pl bądź telefonicznie pod numerem 519 391 778. Więcej informacji o urządzeniach oraz samej promocji znajdą Państwo na stronach www.terva.pl.

Źródło: Terva


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Salomon

(Leszek Salomon)

Salomon o sobie:

Kompetencje
- kreacja marki
- strategie wizerunkowe
- typografia, tworzenie krojów pisma
- kreacja systemów identyfikacji wizualnej firm i instytucji
- tworzenie tekstów reklamowych
- grafika reklamowa
- naming
- obsługa programów Fontlab, Corel, PS
- aplikowanie folii samoprzylepnych
- obróbka i gięcie tworzyw sztucznych
- konstruowanie elementów trójwymiarowych w reklamie
- podświetlenie lampami jarzeniowymi, i LED

Osiągnięcia
- jestem autorem kilkudziesięciu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnych dla firm
- opracowanie i wdrożenie urządzenia do podgrzewania tworzyw sztucznych do zagięcia "Terva"
- autorskie technologie min. budowy kasetonów i liternictwa przestrzennego
- inicjatywa "Fontdivision" skupiająca autorów krojów pisma i fontów

Kariera
1986 - 1989: praca w dekoratorni PSS Społem
1990 - 1991: praca w agencji plastycznej Agena
1992: praca na własny rachunek

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.
Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera
Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone