logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potrójna promocja urządzeń Terva

  S 08.11.2013, przeczytano 4054 razy
ilustracjastrzałka

Studio 85, dystrybutor urządzeń do zaginania tworzyw sztucznych marki Terva, przygotowało specjalną, obowiązującą do końca roku ofertę promocyjną. Oprócz wydłużonej gwarancji i upustów producent oferuje roczne wsparcie warsztatowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tworzywa-sztuczne-w-grafice-przestrzennej-%2831%29%3A-potrojna-promocja-urzadzen-terva,20171,artykul.html

Promocja jest skierowana głównie do wykonawczych agencji reklamy i polega na 3 elementach:

  • możliwości wynegocjowania upustu przez nabywcę,
  • wydłużonej do 3 lat gwarancji,
  • 12 miesięcznego wsparcia online w zakresie termicznego gięcia tworzyw.


Promocja ma obowiązywać do końca bieżącego roku przy zamówieniu na dowolny model z serii Terva ZL i ZLT Line.

Urządzenia Terva z serii Line to 8 modeli o długościach roboczych od 46 do 200 cm powstałych z myślą o łatwym i precyzyjnym zaginaniu tworzyw termoplastycznych (PMMA, PVC, PC, PP, PS, PETG, PE).

Dzięki możliwości wykorzystania w urządzeniach dwóch metod podgrzewania (gorącym powietrzem oraz  stykowej) można za ich pomocą zaginać tworzywa zarówno cienkie (0,5 – 3mm), jak i grube (do 8mm). Wybór metody sprowadza się do prostej operacji montażu lub demontażu jednego elementu urządzenia. Urządzenia posiadają elektroniczną regulację mocy pozwalającą na uzyskiwanie temperatury w zakresie 80 – 240°C.

Urządzenia ZL i ZLT Line zostały skonstruowane zgodnie z filozofią „włącz i pracuj” Do niezbędnego minimum ograniczono konieczność regulacji i kontroli a lekka i zwarta konstrukcja pozwala na transport i pracę w terenie.

Funkcjonalność urządzeń można rozszerzać dzięki możliwości montażu w nich termometru oraz dedykowanych przystawek (PS) do pracy seryjnej.

Promocyjne warunki zakupu dotyczą zarówno samych urządzeń Terva Line w wersji standardowej, jak i w wersjach z dodatkowym wyposażeniem a więc zabudową termometru elektronicznego (ZLT) oraz z przystawką do prac seryjnych (PS).

Studio 85 z Bełchatowa zaprasza do negocjacji cenowych – wartość upustu będzie uzależniona od wyboru konkretnego modelu ZL i ZLT Line, wyposażenia dodatkowego, ilości, ale także stanów magazynowych podzespołów. Tak więc dosłownie każdy z zainteresowanych, może tu znaleźć swoją okazję.

Kolejnym elementem promocji jest wydłużona do 3 lat gwarancja. Będzie dotyczyć ona właściwej pracy sekcji grzewczej i elektronicznej urządzenia. W uzasadnionych przypadkach uwzględniać będzie także usterki mechaniczne.

Ostatni element promocji, to propozycja wspólnego rozwiązywania problemów i znajdowania najefektywniejszych rozwiązań. Firma Terva służyć będzie całym swoim doświadczeniem udzielając nie tylko porad online ale także aktywnie poszukując najlepszych rozwiązań konkretnych  potrzeb czy problemów. Przykładowo -  przy małoseryjnej produkcji zagrzanie do zagięcia arkusza tworzywa to tylko część procesu wykonania danego detalu. Wiele z jego przyszłych cech zależeć będzie także od wybrania określonej kolejności operacji, sposobów ustalania kąta zagięcia, kształtu i funkcjonalności form, przymiarów itp. We wszystkich tych sprawach, kupujący urządzenia ZL i ZLT Line na warunkach promocyjnych, mogą  liczyć na stałą pomoc i nadzór w okresie 12 miesięcy od daty zakupu.

Firma Terva od wielu już lat specjalizuje się w konstruowaniu urządzeń do zaginania tworzyw sztucznych. Poza serią  Line w wersji standardowej, dostępną w aktualnej promocji, oferuje także inne serie urządzeń o wyspecjalizowanych możliwościach a także możliwość opracowania i wdrożenia docelowego urządzenia wg potrzeb klienta.

Zainteresowanych skorzystaniem z naszej promocji zapraszamy do kontaktu poprzez pocztę e-mail: terva(at)terva.pl bądź telefonicznie pod numerem 519 391 778. Więcej informacji o urządzeniach oraz samej promocji znajdą Państwo na stronach www.terva.pl.

Źródło: Terva


avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Salomon

(Leszek Salomon)

Salomon o sobie:

Kompetencje
- kreacja marki
- strategie wizerunkowe
- typografia, tworzenie krojów pisma
- kreacja systemów identyfikacji wizualnej firm i instytucji
- tworzenie tekstów reklamowych
- grafika reklamowa
- naming
- obsługa programów Fontlab, Corel, PS
- aplikowanie folii samoprzylepnych
- obróbka i gięcie tworzyw sztucznych
- konstruowanie elementów trójwymiarowych w reklamie
- podświetlenie lampami jarzeniowymi, i LED

Osiągnięcia
- jestem autorem kilkudziesięciu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnych dla firm
- opracowanie i wdrożenie urządzenia do podgrzewania tworzyw sztucznych do zagięcia "Terva"
- autorskie technologie min. budowy kasetonów i liternictwa przestrzennego
- inicjatywa "Fontdivision" skupiająca autorów krojów pisma i fontów

Kariera
1986 - 1989: praca w dekoratorni PSS Społem
1990 - 1991: praca w agencji plastycznej Agena
1992: praca na własny rachunek

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764