Agencja reklamowa smARTcat zajęła 1. miejsce w Rankingu Firm Rodzinnych roku 2011 tygodnika Newsweek Polska.
W ogłoszonych właśnie przez Newsweek Polska wynikach rankingu Firma Rodzinna Roku 2011 Agencja reklamowa smARTcat zajęła 1. miejsce w kategorii firm zatrudniających do 10 pracowników, 1. miejsce wśród firm z województwa mazowieckiego, a także 2. miejsce w zestawieniu ogólnopolskim. W rankingu znalazło się ponad 1700 firm z całej Polski.
Agencja reklamowa smARTcat egzekwuje działania marketingowe w zakresie strategii, kreacji i realizacji - od akcji reklamowych i promocyjnych (kampanie reklamowe, działania direct mail, konkursy, loterie, promocje oraz programy lojalnościowe) poprzez projektowanie i produkcję materiałów reklamowych (ulotki, katalogi, foldery, książki, serwisy internetowe) po identyfikację wizualną (projektowanie logotypów i księgi znaków). Do najważniejszych klientów smARTcat należą obecnie: Bank DnB NORD, BOSCH, Fundacja Komeńskiego, Krajowa Unia Producentów Soku (KUPS), K&L Gates, Randstad oraz ZF Services. smARTcat oferuje również działania z zakresu Public Relations pod marką Plus PR.
Agencja reklamowa smARTcat została założona w 2004 roku przez Łukasza Hahna - absolwenta Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - do którego należy obecnie 75% udziałów. Hahn, przed założeniem smARTcat, wiele lat był związany z sieciowymi agencjami reklamowymi McCann Communications i Young & Rubicam gdzie pracował dla takich klientów jak: Bongrain, PKO Bank Polski, Japan Tobacco International, Philip Morris, Telekomunikacja Polska, Storck, Plus GSM, Warka, General Motors, Jacobs i Deutsche Bank.
Pozostałe 25% udziałów w firmie należy do Ewy Hahn pełniącej jednocześnie funkcję Senior Account Managera. Ewa jest absolwentką Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim i wcześniej pracowała dla największych klientów agencji McCann Communications (grupa McCann Ericsson) oraz IQ Marketing. Prowadziła i nadzorowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Unilever, Mars Polska, CitiFinancial, SonyEriccson, Dr. Oetker, Groupe SEB, Animex, V&S Luksusowa, Electrolux, Colgate Palmolive, Coca-Cola, Podravka, Ghelamco i PLL LOT.
Ranking Firma Rodzinna Roku ma na celu wyłonienie najbardziej dynamicznych polskich firm rodzinnych – takich w których ponad 50% udziałów należy do udziałowców powiązanych rodzinnie. Podstawą rankingu była dynamika wzrostu sprzedaży na podstawie danych finansowych za lata 2008-2010, a także wymagane obroty powyżej 1 mln złotych. Ranking przeprowadzony został przez tygodnik Newsweek Polska pod patronatem wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet. Mecenasem całego projektu jest Alior Bank.
Źródło: smARTcat
www.firmyrodzinneroku.pl
www.smartcat.pl