logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Potrójna wygrana Smartcat w rankingu Newsweeka

   05.04.2011, przeczytano 1718 razy

Agencja reklamowa smARTcat zajęła 1. miejsce w Rankingu Firm Rodzinnych roku 2011 tygodnika Newsweek Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/potrojna-wygrana-smartcat-w-rankingu-newsweeka,12302,artykul.html

W ogłoszonych właśnie przez Newsweek Polska wynikach rankingu Firma Rodzinna Roku 2011 Agencja reklamowa smARTcat zajęła 1. miejsce w kategorii firm zatrudniających do 10 pracowników, 1. miejsce wśród firm z województwa mazowieckiego, a także 2. miejsce w zestawieniu ogólnopolskim. W rankingu znalazło się ponad 1700 firm z całej Polski.

Agencja reklamowa smARTcat egzekwuje działania marketingowe w zakresie strategii, kreacji i realizacji - od akcji reklamowych i promocyjnych (kampanie reklamowe, działania direct mail, konkursy, loterie, promocje oraz programy lojalnościowe) poprzez projektowanie i produkcję materiałów reklamowych (ulotki, katalogi, foldery, książki, serwisy internetowe) po identyfikację wizualną (projektowanie logotypów i księgi znaków). Do najważniejszych klientów smARTcat należą obecnie: Bank DnB NORD, BOSCH, Fundacja Komeńskiego, Krajowa Unia Producentów Soku (KUPS), K&L Gates, Randstad oraz ZF Services. smARTcat oferuje również działania z zakresu Public Relations pod marką Plus PR.

Agencja reklamowa smARTcat została założona w 2004 roku przez Łukasza Hahna - absolwenta Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi - do którego należy obecnie 75% udziałów. Hahn, przed założeniem smARTcat, wiele lat był związany z sieciowymi agencjami reklamowymi McCann Communications i Young & Rubicam gdzie pracował dla takich klientów jak: Bongrain, PKO Bank Polski, Japan Tobacco International, Philip Morris, Telekomunikacja Polska, Storck, Plus GSM, Warka, General Motors, Jacobs i Deutsche Bank.

Pozostałe 25% udziałów w firmie należy do Ewy Hahn pełniącej jednocześnie funkcję Senior Account Managera. Ewa jest absolwentką Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim i wcześniej pracowała dla największych klientów agencji McCann Communications (grupa McCann Ericsson) oraz IQ Marketing. Prowadziła i nadzorowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Unilever, Mars Polska, CitiFinancial, SonyEriccson, Dr. Oetker, Groupe SEB, Animex, V&S Luksusowa, Electrolux, Colgate Palmolive, Coca-Cola, Podravka, Ghelamco i PLL LOT.

Ranking Firma Rodzinna Roku ma na celu wyłonienie najbardziej dynamicznych polskich firm rodzinnych – takich w których ponad 50% udziałów należy do udziałowców powiązanych rodzinnie. Podstawą rankingu była dynamika wzrostu sprzedaży na podstawie danych finansowych za lata 2008-2010, a także wymagane obroty powyżej 1 mln złotych. Ranking przeprowadzony został przez tygodnik Newsweek Polska pod patronatem wywiadowni gospodarczej Dun&Bradstreet. Mecenasem całego projektu jest Alior Bank.

Źródło: smARTcat
www.firmyrodzinneroku.pl
www.smartcat.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764