logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Power (full) Brand – Forum dedykowane praktykom skupionym na rozwoju i sile marki

  PR 03.10.2017, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

Firma Blue Business Media już po raz drugi zorganizuje Forum Power(full) Brand, jedyne w Polsce forum w całości dedykowane praktykom skupionym na rozwoju i sile marki – ze szczególnym naciskiem na digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/power-%28full%29-brand-%E2%80%93-forum-dedykowane-praktykom-skupionym-na-rozwoju-i-sile-marki,33966,artykul.html

Dwudniowe spotkanie gromadzi Dyrektorów Marketingu i Brand Managerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiodącymi markami i ich skuteczną, nowoczesną komunikacją.

Swoimi doświadczeniami w tym roku podzielą się przedstawiciele m.in.: New Balance, Chicco, Marwit, COTY, Green Caffè Nero, Kompania Piwowarska, Sanofi, UPC Polska, Goodyear Tire and Rubber Company, Starcom, Polsat Media, Facebook, Google, Fundacja Banku Zachodniego WBK, Mullen Lowe Mediahub, Publicis Groupe czy Grupa Adamed i LifeTube.

W dniu poprzedzającym Forum odbędą się również całodniowe warsztaty Influencer Marketing z gościnnym udziałem Influencerów. O modelach współpracy, efektywności i pomiarze kampanii oraz o tym jak budować wizerunek marki i jej komunikację dzięki influencerom opowiedzą sami Influencerzy: Paulina Mikuła, Karol Paciorek, Zuzanna Matejkowska, Piotr Ziemniak Latała, Bartłomiej Tivolt Ratoń.

Poprzednia edycja Forum zgromadziła ponad 20 prelegentów i 120 uczestników, którzy podczas dwóch dni dzielili się nie tylko swoimi strategiami rozwoju marek, ale również błędami, które popełnili i wnioskami jaki wyciągnęli na ich podstawie.

ilustracjastrzałka

Forum odbędzie się w dniach 22-23-24 listopada 2017, w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

Źródło: Blue Business Media

www.bbm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764