logo
WIADOMOŚCI

Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”

  PR 14.06.2018, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka

23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/power-of-content-marketing-awards%3A-srebro-dla-_dekoratorium_,36886,artykul.html

Do konkursu napłynęło ponad 120 zgłoszeń, z których Jury wyróżniło połowę. Podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, producentowi farb i lakierów z Dębicy wręczono srebrną statuetkę. Nagroda została przyznana za „utrzymanie standardów komunikacji oraz ciągłe wzbogacanie treści”, a także za „wyróżniającą się zakładkę Home Staging oraz wyeksponowanie aplikacji mobilnej, dzięki czemu portal jest nie tylko źródłem inspiracji, lecz także praktycznym poradnikiem przy realizacji projektów”.

Dekoratorium to zarówno inspirujące artykuły, felietony, praktyczne porady czy nowe trendy kolorystyczne, jak i ciekawostki ze świata sztuki i designu.

Śnieżka od lat stara się inspirować swoich odbiorców nie tylko bogatą paletą kolorów i kompleksową ofertą produktów, lecz również propozycjami oryginalnych aranżacji, z którymi można zapoznać się między innymi na portalu Dekoratorium.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone