logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Power of Content Marketing Awards: Srebro dla „Dekoratorium”

  PR 14.06.2018, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która w kategorii Content Marketing Branża Budowlana/Home & Garden otrzymała srebrną statuetkę za portal Dekoratorium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/power-of-content-marketing-awards%3A-srebro-dla-_dekoratorium_,36886,artykul.html

Do konkursu napłynęło ponad 120 zgłoszeń, z których Jury wyróżniło połowę. Podczas uroczystej Gali Finałowej w Warszawie, producentowi farb i lakierów z Dębicy wręczono srebrną statuetkę. Nagroda została przyznana za „utrzymanie standardów komunikacji oraz ciągłe wzbogacanie treści”, a także za „wyróżniającą się zakładkę Home Staging oraz wyeksponowanie aplikacji mobilnej, dzięki czemu portal jest nie tylko źródłem inspiracji, lecz także praktycznym poradnikiem przy realizacji projektów”.

Dekoratorium to zarówno inspirujące artykuły, felietony, praktyczne porady czy nowe trendy kolorystyczne, jak i ciekawostki ze świata sztuki i designu.

Śnieżka od lat stara się inspirować swoich odbiorców nie tylko bogatą paletą kolorów i kompleksową ofertą produktów, lecz również propozycjami oryginalnych aranżacji, z którymi można zapoznać się między innymi na portalu Dekoratorium.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764