logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powiązana z PMPG Polskie Media spółka Inwestorzy.tv S.A. przejmuje Inwestycje.pl

  PR 14.08.2018, przeczytano 506 razy

Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powiazana-z-pmpg-polskie-media-spolka-inwestorzy.tv-s.a.-przejmuje-inwestycje.pl,37579,artykul.html

PMPG Polskie Media S.A. oraz prezes spółki Michał Lisiecki są strategicznymi inwestorami spółki Inwestorzy.tv od 2015 roku. Jak komentuje Michał M. Lisiecki, Prezes PMPG Polskie Media: Na naszych oczach powstaje właśnie silna internetowa grupa medialna działająca w obszarze publikacji treści gospodarczych.

Nowy podmiot skupi się na kilku głównych obszarach tematycznych : giełda, gospodarka, biznes, nieruchomości, waluty, nowe technologie. – Połączenie telewizji z serwisami internetowymi pozwoli dotrzeć z informacją do zdecydowanie szerszej grupy odbiorców niż inwestorzy giełdowi. Chcemy dostarczać kontent i informacje na najwyższym, światowym poziomie – podkreśla Artur Błasik, prezes Inwestorzy.tv.

Spółka Inwestorzy.tv uruchomiła tematyczną telewizję internetową przeznaczoną dla inwestorów giełdowych w maju 2015 roku. Autorską ramówkę tworzą wspólnie dziennikarze, analitycy, blogerzy oraz praktycy rynku finansowego. Serwisy należące do Grupy mediowej Inwestycje.pl odwiedza miesięcznie ponad 0,7 mln użytkowników generując blisko 4 mln odsłon. Flagowym serwisem Grupy są Inwestycje.pl, Waluty.com, Kantory.pl, Fundusze24.pl, Pasaz-finansowy.pl, Twojefinanse.pl, Twojbiznes.pl, Forum-prawne.pl i ForumGieldowe.pl.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764