logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powiększenie zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa

  PR 12.01.2022, przeczytano 1276 razy
ilustracja

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powiekszenie-zespolu-kreacji-w-leo-burnett-warszawa,394360,artykul.html

Wzmocnienie zespołów kreacji kierowanych przez Creative Group Heads: Piotra Wilczka, Marka Wyżnikiewicza, Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia, jest wynikiem poszerzenia współpracy z dotychczasowymi Klientami i wygrania nowych biznesów.

- W 2021 roku dział kreacji w Leo dynamicznie się rozwinął. Dzięki wygraniu nowych przetargów i poszerzeniu współpracy z obecnymi klientami wzmocniliśmy zespół kreacji o 12 nowych osób. Są to specjaliści o różnorodnym doświadczeniu i nowoczesnym podejściu do komunikacji. Poszerzamy nasze kompetencje szczególnie w dziedzinie digitalu, który stanowi znaczącą cześć naszej codziennej pracy. To co się nie zmienia, to dążenie do tworzenia kreacji na najwyższym poziomie, która buduje biznes naszych klientów. – komentuje Maciej Porębski, Executive Creative Director Leo Burnett Warszawa.

Do zespołu Piotra Wilczka, dołączyło 8 specjalistów. Julia Szostak, Senior Art Director, ma 8 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji, które zdobywała w agencjach VMLY&R, Wavemaker oraz K2. Z wykształcenia graficzka i psycholożka ze specjalizacją z reklamy. Zdobyła wiele nagród polskich i międzynarodowych, m.in. Cannes Lions, D&AD i Kreaturę. Matylda Młocka-Gorczyńska, Senior Copywriter, która swoją przygodę copywriterską zaczynała w VML Poland (aktualnie VML&YR). Następnie doświadczenie zdobywała pracując przez klika lat w Isobarze, Agencji Warszawa i agencji Plej. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Provident, Ferrero, Plus, L’Oreal, Answear, Lidl i Play. W Leo Burnett Warszawa, Julia Szostak i Matylda Młocka-Gorczyńska jako team seniorski tworzą projekty dla marki Samsung (Digital Appliances). Karolina Franaszczuk, Senior Copywriter, w branży reklamowej pracuje od ponad 9 lat. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi. W życiu pisała i wymyślała już wszystko, ale najbardziej lubi storytelling. Wraz z zespołem otrzymała nagrodę Golden Arrow za 3 solidne lata kreowania platformy internetowej dla Jacobs – „Baw się kawą”. Specjalizuje się w UX design. W Leo Burnett Warszawa, Karolina pracuje dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).

Agata Styczeń, Copywriter, z wykształcenia jest polonistką. Z agencjami marketingowymi związana od 5 lat: pracowała jako redaktorka językowa, content designerka i copywriterka. Współpracowała z klientami z branży OZE, budowlanej, wnętrzarskiej i medycznej. Ma na koncie kilka zredagowanych książek. Justyna Kot, Digital Copywriter, z reklamą związana od 3 lat. Była redaktorką, content designerką, copywriterką w agencji They.pl, dziennikarką kulinarną w portalu Smakosze.pl i redaktorką prowadzącą w wydawnictwie Zielona Sowa. Agata Styczeń i Justyna Kot pracują w Leo Burnett Warszawa głównie dla marki Stellantis. Marta Gęsicka, Art Director, specjalizuje się w digital marketingu: ilustracji, projektowaniu stron i animacji. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako freelancerka. W Leo Burnett Warszawa Marta tworzy projekty dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie). Mirosław Dutkiewicz, Digital Designer, w reklamie pracuje od 1995 r. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako operator DTP w przygotowalni, następnie po stronie agencji takich jak DDB/Corporate Profiles DD czy Saatchi & Saatchi. Z Leo Burnett związany był już wcześniej od 2004 do 2018 r., najpierw jako operator DTP a potem jako 3d lead. Obecnie realizuje projekty z zakresu digital jako Digital Designer głównie dla marki Stellantis. Paula Tokarska, Junior Art Director, absolwentka grafiki. W Leo Burnett Warszawa tworzy głównie kampanie dla marki Samsung (Digital Appliances). Poza projektowaniem zajmuje się malarstwem i designem papierowych książek.

Zespół Marka Wyżnikiewicza, powiększył się o 3 osoby: Karolinę Maj, Tomasza Popowskiego i Anię Jędrykę, którzy w Leo Burnett Warszawa tworzą projekty dla marki Samsung IM (It & Mobile Communications). Karolina Maj, Graphic Designer, w branży reklamowej od 6 lat. Związana głównie z digitalem, polegająca na wyobraźni miłośniczka ilustracji, tatuażu i muzyki. Z wykształcenia tłumaczka języka norweskiego. Tomasz Popowski, Copywriter, z branżą reklamową związany od 2013 r. Z wykształcenia socjolog i UX/product designer. Współtworzył kampanie digitalowe dla banków, sieci komórkowych, producentów farmaceutyków, napojów wysoko i niskoalkoholowych, a nawet garnków i patelni. Na koncie ma szereg nagród i nominacji w najważniejszych polskich konkursach reklamowych: KTR, Effie, Mixx Awards. Ania Jędryka, Copywriter, w branży reklamowej od 2012 r. Pracowała w 180heartbeats, OS3, DDB&Tribal i Havas Warsaw. Jej copywriterskie portfolio pełne jest projektów dla marek: motoryzacyjnych, dziecięcych i alkoholowych. W 2019 roku została laureatką Cannes Young Lions.

Do zespołu Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia dołączył Marcin Bińczyk, który w Leo Burnett Warszawa pracuje na stanowisku Junior Copywriter i zajmuje się projektami dla marki Orange. Marcin obronił z wyróżnieniem tytułu magistra w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW na kierunku Przekład i technologie tłumaczeniowe.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764