logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powołano nowy zarząd PMPG Polskie Media

  PR 24.04.2019, przeczytano 222 razy

Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego.  Objęcie funkcji przez nowych członków zarządu nastąpi 1 maja 2019r.  Jednocześnie Rada Nadzorcza przyjęła rezygnację Michała M. Lisieckiego z funkcji Prezesa Zarządu z dniem 30 kwietnia. Wcześniej, 18 kwietnia Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy powołało Michała Lisieckiego do Rady Nadzorczej PMPG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powolano-nowy-zarzad-pmpg-polskie-media,382214,artykul.html

- Kierując się dobrem spółki oraz chęcią utrzymania pełnej przejrzystości działań wobec akcjonariuszy, postanowiłem odsunąć się od działań operacyjnych. Będąc w radzie nadzorczej, pozostaję blisko spółki, ale więcej czasu będę mógł poświęcić na wyjaśnienie pomówień, które mnie spotkały.  Będę również kontynuował działania na rzecz długofalowego rozwoju spółki i jej dokapitalizowania.– wyjaśnia Michał Lisiecki. - Nowy, kilkuosobowy zarząd  złożony z kompetentnych, o długim stażu pracowników spółki zapewni jej sprawne kierownictwo i stabilny rozwój.  Myślę, że to dobre i zdrowe dla spółki, żeby ludzie, którzy znają firmę „od podszewki” i poświęcają jej dużo czasu przejęli stery - dodaje.

 

Nowy zarząd spółki przedstawił Radzie Nadzorczej priorytety na najbliższy okres.  Do głównych zadań zaliczył zdynamizowanie działań związanych z wdrażaną strategią transformacji wydawnictwa, przede wszystkim rozwojem produktów cyfrowych oraz ich monetyzacją, reorganizację struktur i zwiększenie efektywności procesów związanych z wytwarzaniem i dystrybucją treści premium oraz podniesienie przychodów i zyskowności spółki.

Ewa Rykaczewska – Członek Zarządu, odpowiedzialna za piony sprzedaży i administracji. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych na wydziale Ekonomii, Zarządzania i Finansów.  Związana ze Spółką od 2009r. Swoją karierę w spółce rozpoczęła w dziale personalnym. Obecnie odpowiada za obszar HR oraz administracji (od 2010 r.). Od roku pełni funkcję Dyrektora Wykonawczego. Odpowiedzialna również za pozyskiwanie finansowania projektów ze środków publicznych oraz ich koordynację i rozliczenie.  Swoją karierę zawodową rozpoczęła w firmach doradztwa personalnego.

Piotr Piaszczyk –  Członek Zarządu, odpowiedzialny za piony prawny i finansowy.  Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Radca prawny.  W działalności prawniczej specjalizuje się w prawie spółek, prawie rynku kapitałowego oraz prawie gospodarczym.  Posiada wieloletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji członka zarządu, likwidatora oraz członka rady nadzorczej spółek.  Ze spółką PMPG Polskie Media S.A. jest związany od roku 2008. Zajmował stanowiska Prawnika (do roku 2014), Radcy Prawnego (od roku 2014 do dziś) oraz Dyrektora do spraw korporacyjnych i relacji z inwestorami (od 2018 roku do dziś).

Robert Pstrokoński – Członek Zarządu, odpowiedzialny za pion wydawniczy mediów tradycyjnych (prasowych) i mediów cyfrowych (portale internetowe) oraz ich rozwój, strategię kontentową oraz  produkcję i dystrybucję. Członek Rady Nadzorczej AWR WPROST Sp. z o.o.  W latach 2013 – 2017 Prezes Zarządu spółki Orle Pióro, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”.  Absolwent  Wydziału Zarządzania Biznesem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie (Thames Valley University).

Robert Pstrokoński z rynkiem mediów jest związany od 1995 roku. Od 2002 roku pracuje w PMPG, początkowo jako Dyrektor ds. Dystrybucji, potem Dyrektor Zarządzający ds. Wydawnictw i Dystrybucji. Wcześniej pracował m.in. w firmach: INTERNEWS, Wydawnictwie Naukowym PWN oraz EGMONT POLSKA.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764