logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powołano Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej

  PR 31.03.2015, przeczytano 1189 razy

Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej zainauguruje działalność podczas premierowych targów Gift Show Poland. To pierwsza i jedyna tego typu organizacja w Polsce działająca na rzecz rynku upominkowego.  Jej celem jest stworzenie korzystnych warunków dla rozwoju branży w kraju, a także umożliwienie zrzeszonym firmom ścisłej współpracy. Nowo powołane stowarzyszenie zajmie się również organizacją Forum Branży Upominkowo-Prezentowej, które odbędzie się 22 maja br., tj. pierwszego dnia Gift Show Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powolano-polskie-stowarzyszenie-branzy-prezentowej,24390,artykul.html

Prelekcje dla rynku

Forum Branży Upominkowo-Prezentowej kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli tego sektora. Z myślą o firmach działających na rynku upominków zaplanowane zostały liczne konferencje. W programie są m.in. spotkania poświęcone praktycznym narzędziom skutecznej sprzedaży, prowadzeniu z sukcesem sklepu internetowego czy przepisom prawnym i podatkowym dotyczącym prezentów. Nie zabraknie również kwestii bezpiecznego importu z Dalekiego Wschodu oraz informacji odnośnie targowych misji zagranicznych.

- Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej ma w pewnym sensie służyć jako platforma pozwalająca na wymianę informacji i wiedzy miedzy podmiotami działającymi w tym sektorze. Dedykowane jest chociażby producentom i projektantom gadżetów, eksporterom, importerom czy właścicielom sklepów i hurtowni z upominkami. Co więcej w ramach branżowego forum będziemy identyfikować możliwości udziału członków w darmowych targowych misjach zagranicznych, by promować polskie firmy również na arenie międzynarodowej. W tym świetle ta inicjatywa niesie więc wymierne korzyści nie tylko dla całego rynku upominkowego, ale i poszczególnych członków stowarzyszenia - mówi Monika Glegoła, prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej.

Dla wystawców Targów Gift Show Poland przewidziano możliwość uzyskania członkostwa na okres 3 lat bez konieczności opłat. Firmy zrzeszone w stowarzyszeniu będą promowane w internecie, m.in. na stronie www imprezy, a także na witrynie organizacji. Ponadto, informacje na temat członków będą pojawiać się w planowanym roczniku branżowym, którego pierwszy numer ukaże się po targach.

Prezenty zawodowo i prywatnie

Gift Show Poland to premierowa impreza branżowa skupiająca firmy z Polski i za granicy, która odbędzie się w dniach 22-24 maja br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Wydarzenie kierowane jest do importerów, producentów i projektantów upominków, czyli wszystkich tych, którzy zawodowo związani są z tym rynkiem, ale też i osób poszukujących inspiracji na prezenty na różne okazje. Przez trzy dni na stoiskach będzie można znaleźć więc nowości upominkowe na urodziny, śluby, imieniny, święta czy parapetówki. Nie zabraknie również propozycji na prezenty dla klientów czy partnerów biznesowych, gadżetów marketingowych, a także designerskich akcesoriów dla młodzieży.


SPROSTOWANIE zgodnie z pismem pełnomocnika Stowarzyszenia Polska Izba Artykułów Promocyjnych z dn. 14.04.2015:
Nie jest prawdą, że Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej jest pierwszą i jedyną tego typu organizacją w Polsce działającą na rzecz rynku upominkowego. Polska Izba Artykułów Promocyjnych działa na rzecz rynku upominkowego od 2007 r. i zrzesza niemal 150 z rynku upominkowego.


KOMENTARZ DO SPROSTOWANIA (22.04.2015):
W nawiązaniu do pisma przesłanego do Państwa w imieniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, pragniemy przekazać, że naszą intencją w żadnym wypadku nie było umniejszanie pozycji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, podważanie czy wchodzenie w zakres kompetencji tej instytucji. Wręcz przeciwnie bardzo doceniamy działania podejmowane przez PIAP na rzecz producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych. Chcielibyśmy jednocześnie wyjaśnić, że Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej ma działać stricte w branży prezentowej, obejmując również sektor upominków prywatnych przygotowywanych na różne okazje jak urodziny, imieniny, parapetówki czy śluby. Na rzecz rynku artykułów promocyjnych od lat bardzo prężnie z kolei działa PIAP.

Monika Glegoła
prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej

Źródło: MT Polska

www.giftshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764