logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Powrot do Polski

Strona 29/73  1 ... 27 28 29 30 31 ... 73

ziomal_X ziomal_X | 06.04.2016 15:04

redakcja, 2016-04-06 15:08
Niech ci, którzy nie potrafią przekonać klienta niczym innym jak tylko dumpingową ceną kilku zł/m zamykają firmy i zatrudnią się u takich, którzy potrafią znaleźć klientów płacących po kilkadziesiąt złotych albo lepiej.


Niezależnie od innych aspektów, ważnych z punktu widzenia wykonawcy, cena jest zawsze kluczowym argumentem, trafiającym do zamawiającego. I nie da się tego zmienić, bo to wynika z ludzkiej natury - chęć kupienia jak najtaniej.

Narzucony odgórnie kodeks krajobrazowy może też doprowadzić do nieuprawnionych podwyżek cen usług reklamowych, i miasto stanie przed sytuacją w której nikt nie będzie oznaczał swoich punktów usługowych, bo to się zwyczajnie nie będzie kalkulowało.
Miedziany czy mosiężny szyld wygląda ładnie, ale trzeba na ten szyld zarobić.

-----------------

ziomal_X

| 06.04.2016 16:04

Ciekawe jak ta ustawa będzie działać przed wyborami jak będzie trzeba się porozwieszać

avatar użytkownika
+ + +

Grójec
wiadomości: 125
w Signs.pl od 08.04.2008
IP: 37.47.2.XXX

| 06.04.2016 16:04

redakcja, 2016-04-06 11:25
Miejmy nadzieję że Twoja znajoma miała przy okazji tego mandatu okazję, aby przewartościować swoje myślenie o naszej robocie i dziś jest już wymarzonym klientem dla firm reklamowych..


Klient jak klient, wspomniana znajoma ma zakład produkcyjny pracujący na 3 zmiany. Zatrudnia kilkadziesiąt osób, swoje produkty sprzedaje w unii i w europie wschodniej.

Ma dystrybutora w Krakowie, we Wrocławiu otwierała swój pierwszy punkt sprzedaży detalicznej. Po prostu nie wiedziała i tyle.

brak ikonki
+ + + + + +

śląsk
wiadomości: 677
w Signs.pl od 20.02.2014
IP: 95.171.198.XXX

| 06.04.2016 16:04


nieuprawnionych podwyżek cen


abstrakcyjne stwierdzenie

Niby kto ma prawo decydować o tym czy podwyżki w mojej firmie są uprawnione?

Znam przykład gościa który jak przegra kilkadziesiąt tysięcy w karty to następnego dnia podnosi cenę swoich produktów o 1 grosz żeby wyrównać stratę.

Czy taka podwyżka jest uprawniona?

brak ikonki
+ + + + + +

śląsk
wiadomości: 677
w Signs.pl od 20.02.2014
IP: 95.171.198.XXX

| 06.04.2016 17:04

michalem, 2016-04-05 21:02
... Możesz napisać jakie nośniki nie zostały ujęte? ...

Nie chciało mi się nad tym zastanawiać, ale na pewno są jakieś, a jak nie, to za chwilę powstaną. Może jakieś hologramy albo czterdzieści dwie hostessy ustawione w nazwę najlepszego środka na zgagę. Albo cuś.
Chyba też zacznie się omijanie przepisów. Teraz wszystko jest hybrydowe (szampony, samochody, a nawet Putin podobno prowadzi hybrydową wojnę), więc pewnie mogą powstać jakieś hybrydy urządzeń reklamowych, wymykające się kodeksowi.
Wolnostojące tablice są zabronione, ale wolnostojący Citylight może być. Czy jak nie będzie podświetlony, to nie należałoby go traktować jak tablicy?
Szyldy powinny spełniać konkretną rolę i nie chodzi o zaspokajanie estetycznych zachcianek urzędników. Dzisiaj rada miasta przegłosuje szyldy mosiężne prostokątne, a jutro okrągłe różowo-niebieskie. Powinny być dopasowane do swojej roli oraz warunków panujących dookoła. Określenie maksymalnej wielkości nie jest złe, ale wydaje mi się, że 0,3mkw to za mało. Z kolei ograniczenie reklamy na szybach do 10 % jest tak samo mało sensowne, bo przecież każda witryna może być inna i reklama nie musi się ograniczać do wyklejki OWV. W budynkach historycznych reklama na szybie wykonana metodą tradycyjną (ręczne malowanie, złocenia itp.) może być świetnym dodatkiem i ograniczenie jej wielkości do kartki papieru pozbawi ją czytelności, co jest jednym z podstawowych warunków.
Tak szczegółowe ograniczenia powinny mieć solidne podstawy, a nie wydaje mi się, żeby tu tak było. Podejrzewam, że słabą stroną będzie kiepskie wyobrażenie urzędników co i jak można zrobić. Może jestem sceptykiem dlatego, że tylko zerknąłem na ten skrócony kodeks, a należałoby się zapoznać z wersją szczegółową i sprawdzić jak są zdefiniowane poszczególne pojęcia, ale mam przeczucie, że nie wszystko zostało przemyślane.
Bywając za granicą można zauważyć dużą różnorodność reklam. Estetyka nie musi (a raczej nie może) oznaczać, że wszyscy będą mieli miedziane tabliczki na dystansach.
A jeśli chodzi o bałagan przedwyborczy, to nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że w kodeksie jest zapis zwalniający nasze "elity" polityczne ze stosowania się do jego postanowień.

-----------------
Dziwadła...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Częstochowa
wiadomości: 1865
w Signs.pl od 02.02.2012
IP: 77.254.124.XXX

ziomal_X ziomal_X | 06.04.2016 17:04

awo-kado, 2016-04-06 16:28

nieuprawnionych podwyżek cen

abstrakcyjne stwierdzenie

To zupełnie tak, jak ze sprzedawcami krawatów na pustyni.
Wydają się być abstrakcyjni, dopóki się nie okaże, że do prywatnej oazy można wejść tylkoz krawatem.

-----------------

ziomal_X

| 06.04.2016 17:04

To zupełnie tak, jak ze sprzedawcami krawatów na pustyni.
Wydają się być abstrakcyjni, dopóki się nie okaże, że do prywatnej oazy można wejść tylkoz krawatem.


A co to zmienia w kontekście Twojej poprzedniej wypowiedzi ?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4431
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 95.49.79.XXX

| 06.04.2016 17:04

ziomal_X, 2016-04-06 15:55
Niezależnie od innych aspektów, ważnych z punktu widzenia wykonawcy, cena jest zawsze kluczowym argumentem, trafiającym do zamawiającego. I nie da się tego zmienić, bo to wynika z ludzkiej natury - chęć kupienia jak najtaniej.


Natomiast z powodzeniem można zmienić wyobrażenie klienta na temat charakteru produktu, który kupuje. Dopóki myśli, że kupuje kawałek g. wartej kolorowej szmaty - dopóty jest gotów zapłacić za robotę g. pieniądze.

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.73.XXX

| 06.04.2016 17:04

awo-kado, 2016-04-06 16:16
Po prostu nie wiedziała i tyle.


Nie wiedziała bo taką właśnie miarę przykłada się u nas do tych zagadnień. Gdyby chciała wystawić murek, przerobić witrynę zabytkowej kamienicy itp. - pewnie zaświtałoby jej w głowie, że to mogą być sprawy na tyle ważne (nie tylko dla niej ale i dla pozostałych użytkowników przestrzeni publicznej) - że regulują to jakieś przepisy. Ale "jakaś tam reklama"...?

-----------------
Redakcja Signs.pl

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8371
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.27.73.XXX

ziomal_X ziomal_X | 06.04.2016 17:04

redakcja, 2016-04-06 17:47
Natomiast z powodzeniem można zmienić wyobrażenie klienta na temat charakteru produktu, który kupuje. Dopóki myśli, że kupuje kawałek g. wartej kolorowej szmaty - dopóty jest gotów zapłacić za robotę g. pieniądze.

Oczywiście.
Widać to powodzenie w polskich miastach, Przedsiębiorcy wręcz zabijają się, by zamienić bannery na szyldy z drewna, mosiądzu i innych szlachetnych materiałów.
Teraz pod groźbą mandatu będą to czynić jeszcze szybciej.

A potem czekają nas już tylko ulice pełne oddziałow banków, lombardów i biur szybkich pożyczek.

-----------------

ziomal_X

Strona 29/73  1 ... 27 28 29 30 31 ... 73
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764