Są plastycy miejscy, uczestniczą w konsultacjach dotyczących kodeksów reklamowych na poziomie samorządów. Można się z nimi spotkać, wypytać, ocenić kompetencje, podyskutować - takie spotkania są organizowane.
-----------------
Redakcja Signs.pl
Są plastycy miejscy, uczestniczą w konsultacjach dotyczących kodeksów reklamowych na poziomie samorządów. Można się z nimi spotkać, wypytać, ocenić kompetencje, podyskutować - takie spotkania są organizowane.
-----------------
Redakcja Signs.pl
Właśnie sobie przeglądam spam a tu taka mega promocja:
Baner z wykończeniem nawet za 7,50 netto za metr.
Reszta produktów z RABATEM 10%.
Przyspieszone realizacje.
Takie warunki zarezerwowane były dotychczas tylko dla Agencji Reklamowych i Drukarni.
Wprowadziliśmy promocję, której celem jest dostępność takiej oferty dla KAŻDEGO podmiotu, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności.
Ciekawe po ile drukują na folii orbitalnej
Ale w czym problem? Bardzo dobrze że obniżają ceny - więcej klientów zamówi banery. Jak zejdą z ceną do 5,50 / m2 to już w ogóle baaardzo dużo klientów zamówi baaardzo duże banery i baaardzo udekorują nam nimi otoczenie. Żeby weseeelej było, kolorooowo bardziej.
-----------------
Redakcja Signs.pl
-----------------
Redakcja Signs.pl
Nadal nie rozumiesz jak to działa? Żeby ceny poszły w górę, regulacje muszą spowodować ograniczenie dostępności towaru. Widać tu nie spowodowały. Normy unijne bywają znacznie mniej restrykcyjne niż to co obowiązywało przed wejściem do unii, jako spadek po komunie. Do tego dochodzą dodatkowe czynniki mające wpływ na rynek - zwiększenie dostępności kiełbas zagranicznych, poprzez zniesienie barier celnych itd. Suma tych czynników na koniec spowodowała zwiększenie, a nie zmniejszenie dostępności kiełbasy. To i cena musiała spaść.
-----------------
Redakcja Signs.pl