cali7, 2015-10-28 11:21Ale jakich przedsiębiorców? 80 tys. Właścicieli płotów? Z nimi miał rozmawiać? Co ma wykonawca banera do ustawiania zasad wywieszania banera? To jest sprawa między władzami a użytkownikami banerów - wykonawca nie jest tutaj stroną.
Redakcja oderwana od realiów. Przecież jest duży rynek lokalnych pośredników między właścicielami płotów i ścian, Dlaczego pyta się tylko dużych graczy, a nie lokalnych firm?
Jak nic pamiętam sytuację kiedy jedna z lokalnych firm chciała umieścić na ścianie szczytowej reklamę. Cała sprawa ciągnęła sie chyba 2 miesiące, bo plastyk miasta wymyślił, że reklama ma mieć dookoła ramkę w kolorze i stylu jak sztukateria na kamienicy i być stonowana. My drukowaliśmy próbki, a plastyk sobie wybierał. W końcu udało się, reklama została powieszona i wyglądała estetycznie. Niestety ścianę podkupiła firma AMS i od tej pory na ścianie wisi co się żywnie podoba. Już nie musi być ramek, już reklama nie musi być stonowana. A jak nie ma akurat najemcy, zdejmują banner i ukazuję się odrapana z odpadającym tynkiem elewacja, oczywiście z gustownymi lampami oświetlającymi i kotwami montażowymi.
Ale o czym my gadamy - o interesach wykonawców, czy o interesach pośredników sprzedających powierzchnię? Mowa jest o tym jak przepisy wpłyną na sytuację wykonawców - nie o tym jak wpłyną na sytuację dużych firm typu AMS, lokalnych brokerów powierzchni reklamowej, właścicieli płotów itp.