logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia - Forum IAB 2018

   18.01.2018, przeczytano 1132 razy

Przed nami dwunasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 6-7 czerwca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem przewodnim Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia. Chcesz zostać jednym z prelegentów?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-przyszlosci%3A-nowy-marketing%2C-czlowiek%2C-technologia---forum-iab-2018,35153,artykul.html

Zgłoś swoją propozycję do 11 lutego br. logo forum 2018 Powrót do przyszłości? Żyjemy otoczeni zaawansowaną technologią, ale coraz bardziej potrzebujemy powrotu do wartości i prawdziwych emocji. Zachłysnęliśmy się pierwszymi możliwościami zaawansowanego wykorzystania danych, automatyzacją i  komunikacją w social mediach.Tymczasem współczesny człowiek wraca do podstawowych prawd i wartości, a zmęczony ciągłą komunikacją marketingową ucieka przed reklamą.Temu właśnie spróbujemy się bliżej  przyjrzeć  i lepiej zrozumieć podczas FORUM IAB 2018. Marketingowy powrót do przyszłości będziemy rozpatrywać w trzech blokach tematycznych:

  • nowy marketing
  • człowiek
  • technologia


Wszystkich ekspertów branży marketingowej i internetowej, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad nowym porządkiem reklamy w świecie pod napięciem, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień do 11 lutego br.

Szczegółowe informacje odnośnie zagadnień tematycznych poszczególnych bloków tematycznych dostępne w briefie.


Wypełniony zgodnie z briefem FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY należy wysłać na adres forum2018[at]iab.org.pl do 11 lutego 2018.

Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne. Zgłoszenia powinny być dostarczone w formie wypełnionego formularza zgodnego z oficjalnym formularzem zgłoszeń na IAB Forum IAB 2018. Decyzja Rady Programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie FORUM IAB 2018, zapadnie do 7 maja br.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764