logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia - Forum IAB 2018

   18.01.2018, przeczytano 1130 razy

Przed nami dwunasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 6-7 czerwca 2018 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem przewodnim Powrót do przyszłości: nowy marketing, człowiek, technologia. Chcesz zostać jednym z prelegentów?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-przyszlosci%3A-nowy-marketing%2C-czlowiek%2C-technologia---forum-iab-2018,35153,artykul.html

Zgłoś swoją propozycję do 11 lutego br. logo forum 2018 Powrót do przyszłości? Żyjemy otoczeni zaawansowaną technologią, ale coraz bardziej potrzebujemy powrotu do wartości i prawdziwych emocji. Zachłysnęliśmy się pierwszymi możliwościami zaawansowanego wykorzystania danych, automatyzacją i  komunikacją w social mediach.Tymczasem współczesny człowiek wraca do podstawowych prawd i wartości, a zmęczony ciągłą komunikacją marketingową ucieka przed reklamą.Temu właśnie spróbujemy się bliżej  przyjrzeć  i lepiej zrozumieć podczas FORUM IAB 2018. Marketingowy powrót do przyszłości będziemy rozpatrywać w trzech blokach tematycznych:

  • nowy marketing
  • człowiek
  • technologia


Wszystkich ekspertów branży marketingowej i internetowej, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad nowym porządkiem reklamy w świecie pod napięciem, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień do 11 lutego br.

Szczegółowe informacje odnośnie zagadnień tematycznych poszczególnych bloków tematycznych dostępne w briefie.


Wypełniony zgodnie z briefem FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY należy wysłać na adres forum2018[at]iab.org.pl do 11 lutego 2018.

Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne. Zgłoszenia powinny być dostarczone w formie wypełnionego formularza zgodnego z oficjalnym formularzem zgłoszeń na IAB Forum IAB 2018. Decyzja Rady Programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie FORUM IAB 2018, zapadnie do 7 maja br.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764