logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do szkoły w zdrowym stylu: Banah Group dla Żywiec Zdrój

  PR 14.10.2008, przeczytano 44844 razy
ilustracjastrzałka

Powrót do szkoły na pewno będzie zdrowszy, jeśli dziecku towarzyszy butelka źródlanej wody niegazowanej. Już po raz trzeci firma Żywiec Zdrój jest organizatorem akcji pod hasłem „Mama wie co dla mnie dobre - Back to school”. Koncepcję kreatywną oraz całą edycję materiałów POS III edycji Żywiec Zdrój zlecił Agencji Reklamowej Banah Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-szkoly-w-zdrowym-stylu%3A-banah-group-dla-zywiec-zdroj,7989,artykul.html

Agencja, w ramach przygotowywania kreacji i materiałów, musiała skoncentrować się na podstawowym przekazie - dbaniu o zdrowie dzieci w kontekście powrotu do szkoły. Cel kampanii to utrwalenie w rodzicach nawyku zaopatrywania swoich dzieci - uczniów szkół - w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój.

Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”

Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Czas trwania akcji to sierpień – wrzesień 2008.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764