logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do szkoły w zdrowym stylu: Banah Group dla Żywiec Zdrój

  PR 14.10.2008, przeczytano 43646 razy
ilustracjastrzałka

Powrót do szkoły na pewno będzie zdrowszy, jeśli dziecku towarzyszy butelka źródlanej wody niegazowanej. Już po raz trzeci firma Żywiec Zdrój jest organizatorem akcji pod hasłem „Mama wie co dla mnie dobre - Back to school”. Koncepcję kreatywną oraz całą edycję materiałów POS III edycji Żywiec Zdrój zlecił Agencji Reklamowej Banah Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-szkoly-w-zdrowym-stylu%3A-banah-group-dla-zywiec-zdroj,7989,artykul.html

Agencja, w ramach przygotowywania kreacji i materiałów, musiała skoncentrować się na podstawowym przekazie - dbaniu o zdrowie dzieci w kontekście powrotu do szkoły. Cel kampanii to utrwalenie w rodzicach nawyku zaopatrywania swoich dzieci - uczniów szkół - w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój.

Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”

Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Czas trwania akcji to sierpień – wrzesień 2008.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764