logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do szkoły w zdrowym stylu: Banah Group dla Żywiec Zdrój

  PR 14.10.2008, przeczytano 44169 razy
ilustracjastrzałka

Powrót do szkoły na pewno będzie zdrowszy, jeśli dziecku towarzyszy butelka źródlanej wody niegazowanej. Już po raz trzeci firma Żywiec Zdrój jest organizatorem akcji pod hasłem „Mama wie co dla mnie dobre - Back to school”. Koncepcję kreatywną oraz całą edycję materiałów POS III edycji Żywiec Zdrój zlecił Agencji Reklamowej Banah Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-szkoly-w-zdrowym-stylu%3A-banah-group-dla-zywiec-zdroj,7989,artykul.html

Agencja, w ramach przygotowywania kreacji i materiałów, musiała skoncentrować się na podstawowym przekazie - dbaniu o zdrowie dzieci w kontekście powrotu do szkoły. Cel kampanii to utrwalenie w rodzicach nawyku zaopatrywania swoich dzieci - uczniów szkół - w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój.

Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”

Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Czas trwania akcji to sierpień – wrzesień 2008.

Źródło: Banah Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
HP wprowadza na rynek wszechstronną drukarkę domową Envy Inspire
Firma HP zaprezentowała urządzenie HP ENVY Inspire z HP+. Prawie 86 % rodzin używa drukarki do zarządzania codziennym życiem[4] – nowe urządzenie HP zaprojektowano tak, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom, gdy pracują lub uczą się.
Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764