logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót do tradycji osią kampanii marki MIędzychód

  PR 24.10.2014, przeczytano 1104 razy

Międzychód rozpoczyna ogólnopolską kampanię promocyjną. Intensywne działania reklamowe obejmują zarówno najpopularniejsze stacje telewizyjne, jak i Internet. Premiera spotu, nawiązującego do domowego smaku produktów marki, rozpoczyna się już jutro, 25 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-do-tradycji-osia-kampanii-marki-miedzychod,23007,artykul.html

Międzychód jest marką ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej. Misją marki jest pokazanie, że gotowe produkty mogą smakować jak domowe jedzenie. Dania i przetwory Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne, doskonalone przez lata receptury i bazują na naturalnych składnikach pozyskanych od regionalnych, zaufanych rolników. Międzychód szczyci się tym, że produkty z jego logo nie zawierają sztucznych dodatków: konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku. Zwrot w kierunku lokalności, natury i tradycji stał się osią spotu reklamowego.

Tworząc kreację spotu, chcieliśmy podkreślić to, co najbardziej nas wyróżnia: lokalność, polski smak, który pamiętamy z dzieciństwa i oczywiście jakość naszych produktów. Jesteśmy polską firmą, bazujemy na regionalnych warzywach i tradycyjnych, polskich przepisach, znanych z obiadów w rodzinnym gronie. Z dumą podkreślamy to, że pochodzimy z małego miasteczka, gdzie ludzie wciąż mają czas na spotkanie i rozmowę przy wspólnym posiłku – mówi Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. Wracamy do zbiorowej wyobraźni, cenieni za prawdziwe relacje międzyludzkie, czystość, spokój i swój własny autentyczny rytm. Niezrównani w naszych potrawach. Chcemy o tym głośno powiedzieć. Akcja spotu dzieje się w plenerze, blisko natury – tam, gdzie dojrzewają nasze warzywa. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu – spot oddaje wartości, które są bliskie naszej marce – dodaje.

Międzychód intensywnie buduje swoją rozpoznawalność w całej Polsce: pojawia się m.in. w prasie branżowej i kobiecej oraz na targach żywności, gdzie zdobywa uznanie konsumentów. Spot reklamowy jest pierwszym w historii marki Międzychód i ma na celu wesprzeć jej wejście na arenę ogólnopolską. Wyemitują go najpopularniejsze stacje telewizyjne oraz serwisy internetowe.

Nasze produkty są uwielbiane w Międzychodzie, teraz intensywnie pracujemy nad dotarciem do konsumentów z całej Polski. Naszym celem jest pokazanie im, że dania gotowe mogą być odżywcze i że nawet nie mając czasu na gotowanie możemy zjeść pożywny posiłek smakujący jak w domu
– wyjaśnia Magdalena Kasperczak. W spocie pokazujemy nie tylko dania tradycyjne, ale też nowe smaki, jak ciecierzyca w warzywach. Pragniemy dołączyć do głównych graczy na rynku przetworów spożywczych. Wiemy, że z taką ofertą jest to możliwe. – dodaje.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za Social Media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

Źródło: Międzychód Nowicka

www.twojmiedzychod.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764