logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót Justyny Żychalskiej do Walk Creative

  PR 19.07.2021, przeczytano 190 razy
ilustracja

Po 4 miesiącach do Walk Creative powróciła Justyna Żychalska, obejmując stanowisko Design&Creative Supervisor. Podczas przerwy we współpracy z Grupą Walk była związana z inną agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-justyny-zychalskiej-do-walk-creative,392334,artykul.html

Od lipca br. zakres obowiązków Justyny Żychalskiej poszerzył się o nowe obszary. Aktualnie będzie nie tylko wspierać dział kreacji designersko jak wcześniej, ale też odpowiadać za wszystkie projekty zespołu pod kątem egzekucyjnym oraz wspomagać procesy pozyskiwania nowych Klientów agencji.

- To zawsze cieszy kiedy utalentowane, zdolne i lubiane osoby wracają. Myślę, że będzie to ogromna korzyść dla całego zespołu - tym bardziej, że Justyna będzie go wspierać w nowej, rozszerzonej roli, dbając przede wszystkim o wizualną jakość naszych projektów– komentuje Paweł Heinze, Dyrektor Kreatywny w Walk Creative.

Żychalska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w reklamie, głównie na stanowisku Graphic Designer.  Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, między innymi w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w takich agencjach jak Havas Worldwide Warsaw, Mullen Lowe czy ostatnio Freundschaft. Pod kątem designu w obszarze BTL i digital opiekowała się między innymi  takimi  markami jak: Vision Express, Orange, NC+, Ballantine's, Belvedere, Merdeces, Ferrero, Vectra, Dilmah czy Aldi.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764