Po 4 miesiącach do Walk Creative powróciła Justyna Żychalska, obejmując stanowisko Design&Creative Supervisor. Podczas przerwy we współpracy z Grupą Walk była związana z inną agencją.
Od lipca br. zakres obowiązków Justyny Żychalskiej poszerzył się o nowe obszary. Aktualnie będzie nie tylko wspierać dział kreacji designersko jak wcześniej, ale też odpowiadać za wszystkie projekty zespołu pod kątem egzekucyjnym oraz wspomagać procesy pozyskiwania nowych Klientów agencji.
- To zawsze cieszy kiedy utalentowane, zdolne i lubiane osoby wracają. Myślę, że będzie to ogromna korzyść dla całego zespołu - tym bardziej, że Justyna będzie go wspierać w nowej, rozszerzonej roli, dbając przede wszystkim o wizualną jakość naszych projektów– komentuje Paweł Heinze, Dyrektor Kreatywny w Walk Creative.
Żychalska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w reklamie, głównie na stanowisku Graphic Designer. Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, między innymi w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w takich agencjach jak Havas Worldwide Warsaw, Mullen Lowe czy ostatnio Freundschaft. Pod kątem designu w obszarze BTL i digital opiekowała się między innymi takimi markami jak: Vision Express, Orange, NC+, Ballantine's, Belvedere, Merdeces, Ferrero, Vectra, Dilmah czy Aldi.
Źródło: Walk