logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót Justyny Żychalskiej do Walk Creative

  PR 19.07.2021, przeczytano 556 razy
ilustracja

Po 4 miesiącach do Walk Creative powróciła Justyna Żychalska, obejmując stanowisko Design&Creative Supervisor. Podczas przerwy we współpracy z Grupą Walk była związana z inną agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-justyny-zychalskiej-do-walk-creative,392334,artykul.html

Od lipca br. zakres obowiązków Justyny Żychalskiej poszerzył się o nowe obszary. Aktualnie będzie nie tylko wspierać dział kreacji designersko jak wcześniej, ale też odpowiadać za wszystkie projekty zespołu pod kątem egzekucyjnym oraz wspomagać procesy pozyskiwania nowych Klientów agencji.

- To zawsze cieszy kiedy utalentowane, zdolne i lubiane osoby wracają. Myślę, że będzie to ogromna korzyść dla całego zespołu - tym bardziej, że Justyna będzie go wspierać w nowej, rozszerzonej roli, dbając przede wszystkim o wizualną jakość naszych projektów– komentuje Paweł Heinze, Dyrektor Kreatywny w Walk Creative.

Żychalska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w reklamie, głównie na stanowisku Graphic Designer.  Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, między innymi w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w takich agencjach jak Havas Worldwide Warsaw, Mullen Lowe czy ostatnio Freundschaft. Pod kątem designu w obszarze BTL i digital opiekowała się między innymi  takimi  markami jak: Vision Express, Orange, NC+, Ballantine's, Belvedere, Merdeces, Ferrero, Vectra, Dilmah czy Aldi.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764