Motorola – jedna z najbardziej kultowych marek z dziedziny telefonów komórkowych, wraca na polski rynek. Działania komunikujące relaunch marki oraz wprowadzenie do oferty nowoczesnych smartfonów z serii Moto G prowadzone są głównie w Internecie oraz outdoorze. Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Relaunchowi Motoroli towarzyszy kampania w Internecie i na outdoorze. Promowany jest w niej nowy smartfon serii Moto G, który wyróżnia się wysoką wodoodpornością, wytrzymałą baterią, doskonałymi głośnikami oraz małą wagą. Model wyposażony jest również w najnowsze oprogramowanie Android w czystej postaci. Oznacza to, że użytkownik znajdzie na ekranie tylko najbardziej podstawowe aplikacje czy ikony, a pozostałe będzie mógł ustawić zgodnie ze swoimi preferencjami. Obudowy urządzeń dostępne są w wielu kolorach, co także daje możliwość daleko idącej personalizacji telefonu.
Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmą strony główne największych portali horyzontalnych oraz You Tubie. Reklamy pojawią się także na stronach internetowych związanych z rozrywką. Kampania uzupełniona będzie działaniami na Facebooku, w sieci kontekstowej Google Display Network oraz mailingami. Wyróżnikiem działań w mobile’u będzie rich mediowa kreacja, w której użytkownik sam będzie mógł zmienić i dopasować kolor obudowy do własnych preferencji, oraz głębiej zapoznać się z wybranymi właściwościami nowego modelu serii G.
Uzupełnieniem działań w Internecie będzie kampania outdoor’owa z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.
Produkty Motoroli dostępne są u największych operatorów komórkowych w Polsce oraz sieciach sklepów z asortymentem elektronicznym. Więcej informacji na temat smartfonów z serii Moto G: motorola.com
Źródło: Universal McCann