logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót najpopularniejszych programów w jesiennej ramówce wideo Gazeta.pl

  PR 15.09.2022, przeczytano 262 razy

Tegoroczna jesień obfitować będzie w gorące tematy polityczne oraz emocjonujące wydarzenia sportowe – nie zabraknie ich także na Gazeta.pl!  Do jesiennej ramówki wideo portalu powracają programy cieszące się największą popularnością wśród internautów – w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa” z nową prowadzącą na pokładzie, a także „Sport.pl Live”. Gazeta.pl wciąż rozwija również swoją ofertę rozrywkową i programy dedykowane młodszym odbiorcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-najpopularniejszych-programow-w-jesiennej-ramowce-wideo-gazeta.pl,397222,artykul.html

Gazeta.pl stawia nie tylko na innowacyjne rozwiązania, akcje społeczne i niestandardowe działania, ale także na merytoryczne i rzetelne treści. Tej jesieni ważną rolę w ramówce wideo odegrają sprawdzone formaty, które będą skupiały się na nadchodzących wydarzeniach politycznych. Do zespołu tworzącego program „Poranna rozmowa” dołączyła dziennikarka ekonomiczna Karolina Hytrek-Prosiecka, której doświadczenie zagwarantuje wsparcie merytoryczne redakcji podczas gorącego okresu kampanii wyborczej. W tych trudnych czasach o gospodarce i ekonomii wciąż będzie opowiadał Łukasz Kijek w programie „Studio Biznes”, którego współprowadzącym jest Tomasz Korniejew z Moto.pl.

Najbliższe miesiące upłyną też pod znakiem wielkich sportowych emocji, o których dużo informacji pojawi się w „Sport.pl Live”. Format poświęcony jest bieżącym wydarzeniom sportowym, które wraz z prowadzącymi analizują znani goście. W programie nie zabraknie wieści z piłkarskiego mundialu, który komentować będzie Dominik Wardzichowski, korespondent Gazeta.pl podczas Mistrzostw Świata w Katarze.

Na Gazeta.pl pojawią się też lifestyle’owe nowości, zapewniające użytkownikom rozrywkę i codzienną inspirację. Jedną z najnowszych propozycji portalu są „Rozmowy na lepsze jutro” - format prowadzony przez Annę Kalitę, dziennikarkę Weekend.Gazeta.pl. W nowym cyklu porozmawia ona m.in. z psycholożkami i psychologami, z którymi wspólnie spróbuje wyjaśnić widzom, jak odnaleźć się w otaczającej nas rzeczywistości oraz dostrzec choćby drobne, pozytywne aspekty życia. W ramówce Gazeta.pl dostępne będą również nowe odcinki m.in. life-hackowego formatu „Myk” oraz kulinarnego „Haps”.

Tej jesieni na stronie głównej Gazeta.pl swoje miejsce będzie miał też program parentingowo-lifestyle'owy serwisu eDziecko.pl – „Mamy czas”. W każdym odcinku cyklu jego prowadząca Agnieszka Matracka rozmawia ze znanymi gośćmi na temat rodzicielstwa, a położna udziela praktycznych porad młodym rodzicom. Dotychczas wyemitowane odcinki programu cieszyły się dużą popularnością nie tylko w serwisie eDziecko.pl, ale także w mediach społecznościowych – w aplikacji TikTok zostały do tej pory wyświetlone 3,5 mln razy.  

Redakcje Gazeta.pl tworzą także treści dedykowane młodszym odbiorcom, które chętnie oglądane są m.in. przez użytkowników TikToka czy platformy YouTube (także w formie YouTube Shorts). Wśród formatów Gazeta.pl dedykowanych tym kanałom jest np. popularny cykl „Czy wiesz, że...”. Jego prowadzący, Tomasz Pazdyk przybliża widzom ciekawostki ze świata sportu i show-biznesu. W ostatnich miesiącach na Gazeta.pl zadebiutował również popularnonaukowy format – „Next Station” opowiadający o przyszłości – tej, która już nadeszła, ale jeszcze nie przyjęła konkretnego kształtu. Prowadzący program Kacper Kolibabski porusza w nim tematy z zakresu praw człowieka, technologii czy środowiska. Generacji Zet dedykowany jest również cykl podcastowy „Zetka z Zetką”, który powstał, aby pokazać, jak dzisiejsi dwudziestolatkowie patrzą na świat. Rozmowy z tej serii dotyczą spraw ważnych dla młodych, czyli m.in. pracy, podróży, zdrowia, religii i kultury. Zarówno prowadząca – dziennikarka Weekend.Gazeta.pl Agata Porażka, jak i wszyscy jej rozmówcy należą do pokolenia Zetek.  

Wszystkie propozycje stałych cykli Gazeta.pl  – zarówno wideo, jak i redakcyjnych – można znaleźć w zakładce Cykle na stronie głównej Gazeta.pl. Programy wideo Gazeta.pl promowane są w serwisach portalu, na stronie głównej, a także w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764