logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót piłkarskich emocji: spot reklamowy Alior Banku

  PR 23.03.2017, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej wspiera drużynę narodową podczas eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji. W Telewizji Polsat i kanałach sportowych tej stacji fani Reprezentacji mogą obejrzeć przygotowany przez bank spot reklamowy „Ramię w ramię”, zachęcający do kibicowania zespołowi podczas sportowych zmagań, m.in. przed zbliżającym się spotkaniem z Czarnogórą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-pilkarskich-emocji%3A-spot-reklamowy-alior-banku,31925,artykul.html

Na potrzeby wiosennej kampanii telewizyjnej Alior Bank przygotował 8-sekundowy billboard sponsorski „Ramię w ramię”, który można oglądać na antenie Telewizji Polsat i w kanałach sportowych tej stacji. Spot emitowany będzie m.in. przed i po meczu Reprezentacji Polski z Czarnogórą rozgrywanego w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2018 r. Pierwszy w tym roku mecz eliminacyjny odbędzie się w najbliższą niedzielę, 26 marca, na Stadionie Pod Goricom w Podgoricy. Początek transmisji spotkania na szczycie grupy E eliminacji MŚ rozpocznie się o godz. 20.45 w Telewizji Polsat.

Podczas meczu wokół boiska wyświetlane będą również animacje, na których pojawi się m.in. logo Alior Banku, jedynego banku będącego Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będą mogły obejrzeć  je tysiące kibiców na trybunach i miliony przed telewizorami. Na zagranicznym boisku animacja Alior Banku pojawi się po raz pierwszy.

Alior Bank zaprasza do wspólnego kibicowania na trybunach, przed telewizorami, a także na profilu banku na Facebooku, ramię w ramię z Biało-Czerwonymi.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764