logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót piłkarskich emocji: spot reklamowy Alior Banku

  PR 23.03.2017, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej wspiera drużynę narodową podczas eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w Rosji. W Telewizji Polsat i kanałach sportowych tej stacji fani Reprezentacji mogą obejrzeć przygotowany przez bank spot reklamowy „Ramię w ramię”, zachęcający do kibicowania zespołowi podczas sportowych zmagań, m.in. przed zbliżającym się spotkaniem z Czarnogórą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-pilkarskich-emocji%3A-spot-reklamowy-alior-banku,31925,artykul.html

Na potrzeby wiosennej kampanii telewizyjnej Alior Bank przygotował 8-sekundowy billboard sponsorski „Ramię w ramię”, który można oglądać na antenie Telewizji Polsat i w kanałach sportowych tej stacji. Spot emitowany będzie m.in. przed i po meczu Reprezentacji Polski z Czarnogórą rozgrywanego w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2018 r. Pierwszy w tym roku mecz eliminacyjny odbędzie się w najbliższą niedzielę, 26 marca, na Stadionie Pod Goricom w Podgoricy. Początek transmisji spotkania na szczycie grupy E eliminacji MŚ rozpocznie się o godz. 20.45 w Telewizji Polsat.

Podczas meczu wokół boiska wyświetlane będą również animacje, na których pojawi się m.in. logo Alior Banku, jedynego banku będącego Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Będą mogły obejrzeć  je tysiące kibiców na trybunach i miliony przed telewizorami. Na zagranicznym boisku animacja Alior Banku pojawi się po raz pierwszy.

Alior Bank zaprasza do wspólnego kibicowania na trybunach, przed telewizorami, a także na profilu banku na Facebooku, ramię w ramię z Biało-Czerwonymi.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764