logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje Audience Media Group

  PR 13.07.2022, przeczytano 502 razy

Podmioty istniejące od lat na rynku cyfrowej reklamy, łączą siły pod jedną marką. Aby zapewnić jednolite nazewnictwo usług i podkreślić zintegrowany charakter oferty MOVIads, AUDIOads, VIDEOads, PERFOads, EMAILads oraz DISPLAYads tworzą od teraz Audience Media Group. Nowy model biznesowy Grupy pozwoli jeszcze efektywniej świadczyć klientom usługi w pięciu obszarach digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-audience-media-group,396575,artykul.html

Według badania Wyzowl Video Survey aż 86 proc. firm korzysta z video jako narzędzia marketingowego. Marki pytane o powód, dla którego nie sięgają po ten kanał, najczęściej wskazują na brak czasu i wiedzy jak zacząć. To właśnie od pomysłu stworzenia sieci video swoją działalność w 2015 roku rozpoczęła spółka MOVIads – pierwsza z grona spółek, wchodzących dziś w skład Audience Media Group.

Sukcesy zbudowane przede wszystkim na skuteczności i efektywności podejmowanych działań sprawiły, że właściciel MOVIads – Paweł Sypczuk, decydował o uruchamianiu kolejnych spółek skoncentrowanych na innych kanałach, w tym realizowaniu kampanii e-mailowych, displayowych, performance, a także audio.

- Przez lata konsekwentnie dążyliśmy do zapewniania jak najwyższych wskaźników jakościowych kampanii. Budowaliśmy w ten sposób zarówno swoje doświadczenie, jak i zaufanie naszych klientów – mówi Paweł Sypczuk, CEO i założyciel Audience Media Group. - Dziś dysponujemy największą w Polsce, niezależną siecią reklamy video oferując pakiety tematyczne i emisję na serwisach o różnorodnej tematyce. Jako Audience Media Group łączymy ofertę wyspecjalizowanych podmiotów, jeszcze lepiej integrując ofertę – dodaje.

Audience Media Group, jako kolejny etap rozwoju, planuje budowę własnego systemu Data Management Platform (DMP) – platformy technologicznej umożliwiającej budowę profili użytkowników oraz zaawansowaną, semantyczną analizę contentu powierzchni reklamowej. Wraz z transformacją, zmianie uległa też nazwa spółki MOVIads (obecnie VIDEOads).

Produkty Audience Media Group wchodzą m.in. w skład oferty Polsat Media. Grupa ma też wyłączność na powierzchnię video instream serwisów z portfolio wydawnictwa Burda Media.

Źródło: Audience Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764