Podmioty istniejące od lat na rynku cyfrowej reklamy, łączą siły pod jedną marką. Aby zapewnić jednolite nazewnictwo usług i podkreślić zintegrowany charakter oferty MOVIads, AUDIOads, VIDEOads, PERFOads, EMAILads oraz DISPLAYads tworzą od teraz Audience Media Group. Nowy model biznesowy Grupy pozwoli jeszcze efektywniej świadczyć klientom usługi w pięciu obszarach digitalu.
Według badania Wyzowl Video Survey aż 86 proc. firm korzysta z video jako narzędzia marketingowego. Marki pytane o powód, dla którego nie sięgają po ten kanał, najczęściej wskazują na brak czasu i wiedzy jak zacząć. To właśnie od pomysłu stworzenia sieci video swoją działalność w 2015 roku rozpoczęła spółka MOVIads – pierwsza z grona spółek, wchodzących dziś w skład Audience Media Group.
Sukcesy zbudowane przede wszystkim na skuteczności i efektywności podejmowanych działań sprawiły, że właściciel MOVIads – Paweł Sypczuk, decydował o uruchamianiu kolejnych spółek skoncentrowanych na innych kanałach, w tym realizowaniu kampanii e-mailowych, displayowych, performance, a także audio.
- Przez lata konsekwentnie dążyliśmy do zapewniania jak najwyższych wskaźników jakościowych kampanii. Budowaliśmy w ten sposób zarówno swoje doświadczenie, jak i zaufanie naszych klientów – mówi Paweł Sypczuk, CEO i założyciel Audience Media Group. - Dziś dysponujemy największą w Polsce, niezależną siecią reklamy video oferując pakiety tematyczne i emisję na serwisach o różnorodnej tematyce. Jako Audience Media Group łączymy ofertę wyspecjalizowanych podmiotów, jeszcze lepiej integrując ofertę – dodaje.
Audience Media Group, jako kolejny etap rozwoju, planuje budowę własnego systemu Data Management Platform (DMP) – platformy technologicznej umożliwiającej budowę profili użytkowników oraz zaawansowaną, semantyczną analizę contentu powierzchni reklamowej. Wraz z transformacją, zmianie uległa też nazwa spółki MOVIads (obecnie VIDEOads).
Produkty Audience Media Group wchodzą m.in. w skład oferty Polsat Media. Grupa ma też wyłączność na powierzchnię video instream serwisów z portfolio wydawnictwa Burda Media.
Źródło: Audience Media Group