Aż osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach marketingu, które dotychczas współpracowały ze sobą przy ponad 100 projektach, połączyły się w Grupę Komunikacja+ (GK+). W ten sposób powstała Grupa składająca się z ponad 80 doradców specjalizujących się w PR, EB, digital marketingu, badaniach, kreacji, zakupie mediów i sponsoringu. Dzięki temu GK+ zapewni nowoczesną, kompleksową ofertę komunikacyjną skupioną na szybkich, mierzalnych efektach.
Grupę Komunikacja+ tworzy osiem spółek, do których należy m.in. piąta największa pod względem fee income według raportu ZFPR agencja PR w Polsce, Komunikacja Plus. W wyniku utworzenia Grupy, firma odświeżyła swój wizerunek, zmieniając nazwę na Komunikacja+PR. Pozostałe spółki, które wspólnie tworzą Grupę to: agencja Employer Branding Komunikacja+EB, agencja digital marketingowa Proomni, agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House.
Wszystkie osiem firm współpracuje ze sobą od początku swojego istnienia. Powstanie Grupy to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie firm projektami komunikacji zintegrowanej nastawionej na mierzalne efekty oraz kompleksową obsługę.
– Dzięki wykorzystaniu kompetencji Grupy będziemy mogli skutecznie pomagać naszym klientom osiągać cele biznesowe na każdym etapie ich rozwoju. Stawiamy na komunikację, która przynosi realne, biznesowe efekty, a jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom, które dzięki integracji w Grupę znajdują się w naszej ofercie – powiedział Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja+.
Specjalizacja i kompleksowość
Grupa Komunikacja+ ma na swoim koncie setki projektów komunikacyjnych dla ponad 100 firm, które pozwoliły jej klientom skutecznie zbudować relacje z otoczeniem i zrealizować biznesowe cele. Konsultanci firmy stawiają na strategiczne i kompleksowe doradztwo organizacjom działającym w różnych sektorach, szczególnie w branży energetycznej, IT, deweloperskiej, centrów usług wspólnych, sportowej, a także w obszarze samorządowym.
– Efektywne wspieranie działań naszych klientów wymaga umiejętności skutecznego poruszania na licznych obszarach szeroko pojętej branży komunikacyjnej. Specjalizacje poszczególnych jednostek w ramach Grupy K+ są wobec siebie komplementarne, a dedykowane zespoły projektowe składają się z wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin. Istotnym dla nas jest to, żeby nasi klienci mieli poczucie, że pracują dla nich eksperci, posiadający wiedzę i doświadczenie umożliwiające rozwiązywanie ich, nawet najbardziej kompleksowych, problemów i wyzwań komunikacyjnych – powiedział Michał Gradzik, Managing Partner Grupy Komunikacja+.
Przez osiem lat funkcjonowania spółki w Grupie zdobyły zaufanie największych firm i instytucji w kraju, łącznie zdobywając 13 nagród za najlepsze projekty komunikacyjne w Polsce. Dotychczas Grupa Komunikacja+ współpracowała z takimi firmami jak: Amazon, Skanska, 3M, PGNiG czy Kompania Piwowarska.
Źródło: Grupa Komunikacja+