logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje Grupa Komunikacja+

  PR 07.11.2019, przeczytano 355 razy

Aż osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach marketingu, które dotychczas współpracowały ze sobą przy ponad 100 projektach, połączyły się w Grupę Komunikacja+ (GK+). W ten sposób powstała Grupa składająca się z ponad 80 doradców specjalizujących się w PR, EB, digital marketingu, badaniach, kreacji, zakupie mediów i sponsoringu. Dzięki temu GK+ zapewni nowoczesną, kompleksową ofertę komunikacyjną skupioną na szybkich, mierzalnych efektach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-grupa-komunikacja%2B,384613,artykul.html

Grupę Komunikacja+ tworzy osiem spółek, do których należy m.in. piąta największa pod względem fee income według raportu ZFPR agencja PR w Polsce, Komunikacja Plus. W wyniku utworzenia Grupy, firma odświeżyła swój wizerunek, zmieniając nazwę na Komunikacja+PR. Pozostałe spółki, które wspólnie tworzą Grupę to: agencja Employer Branding Komunikacja+EB, agencja digital marketingowa Proomni,  agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House.  

Wszystkie osiem firm współpracuje ze sobą od początku swojego istnienia. Powstanie Grupy to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie firm projektami komunikacji zintegrowanej nastawionej na mierzalne efekty oraz kompleksową obsługę.

– Dzięki wykorzystaniu kompetencji Grupy będziemy mogli skutecznie pomagać naszym klientom osiągać cele biznesowe na każdym etapie ich rozwoju. Stawiamy na komunikację, która przynosi realne, biznesowe efekty, a jest to możliwe dzięki nowoczesnym narzędziom, które dzięki integracji w Grupę znajdują się w naszej ofercie – powiedział Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja+.

Specjalizacja i kompleksowość

Grupa Komunikacja+ ma na swoim koncie setki projektów komunikacyjnych dla ponad 100 firm, które pozwoliły jej klientom skutecznie zbudować relacje z otoczeniem i zrealizować biznesowe cele. Konsultanci firmy stawiają na strategiczne i kompleksowe doradztwo organizacjom działającym w różnych sektorach, szczególnie w branży energetycznej, IT, deweloperskiej, centrów usług wspólnych, sportowej, a także w obszarze samorządowym.

– Efektywne wspieranie działań naszych klientów wymaga umiejętności skutecznego poruszania na licznych obszarach szeroko pojętej branży komunikacyjnej. Specjalizacje poszczególnych jednostek w ramach Grupy K+ są wobec siebie komplementarne, a dedykowane zespoły projektowe składają się z wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin. Istotnym dla nas jest to, żeby nasi klienci mieli poczucie, że pracują dla nich eksperci, posiadający wiedzę i doświadczenie umożliwiające rozwiązywanie ich, nawet najbardziej kompleksowych, problemów i wyzwań komunikacyjnych – powiedział Michał Gradzik, Managing Partner Grupy Komunikacja+.

Przez osiem lat funkcjonowania spółki w Grupie zdobyły zaufanie największych firm i instytucji w kraju, łącznie zdobywając 13 nagród za najlepsze projekty komunikacyjne w Polsce. Dotychczas Grupa Komunikacja+ współpracowała z takimi firmami jak: Amazon, Skanska, 3M, PGNiG czy Kompania Piwowarska.

Źródło: Grupa Komunikacja+

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Górka na stanowisku New Business Director w agencji Adsone
Anna Górka w strukturze adsONE obejmie stanowisko New Business Directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.
Rozwój agencji oraz pozyskanie kolejnych Klientów przełożyły się na awanse w MBridge - Marketing Experts. W maju i czerwcu sześciu pracowników objęło wyższe stanowiska.
Nowa edycja HP Latex serii R ‘2020: Webinarium Integart
Seria drukarek HP Latex R powstała w odpowiedzi na pytanie: „co zrobić, żeby mogło być jeszcze lepiej?”. W firmie HP to pytanie nigdy nie jest zadawane jednorazowo. To gwarantuje ciągły rozwój produktów.
Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764