logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje marka Euvic Performance – konsolidacja w Grupie Euvic

  PR 11.04.2022, przeczytano 849 razy
ilustracja
Od lewej - Krzysztof Małecki Maciej Teliszewski

Grupa Euvic konsekwentnie realizuje długoterminową strategię rozwoju Integratora 2.0. – konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę działając pod marką Euvic Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-marka-euvic-performance-%E2%80%93-konsolidacja-w-grupie-euvic,395446,artykul.html

Konsolidacja spółek w ramach filaru Performance jest naturalnym krokiem rozwoju i wzmocnieniem kompetencji oraz oferty w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej i technologicznej.

Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji  i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu). Obecnie powstały marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360, którym przyświeca jedna idea – najważniejszy jest efekt.

Choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

- Połączenie i rebranding marek funkcjonujących w filarze Euvic Performance to kolejny znaczący krok, którym realizujemy strategię Integratora 2.0. Obszar digital marketingu doskonale uzupełnia ofertę usług cyfrowych Grupy, a konsolidacja spółek w tym obszarze maksymalizuje nasze możliwości. Dzięki synergii płynącej z połaczenia doświadczenia i wiedzy eksperckiej ich zespołów Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online – mówi Łukasz Czernecki, wiceprezes Euvic. Dostarczamy naszym klientom nie tylko rozwiązania technologiczne ale także pomagamy im je wdrażać, komunikować, generować na nie popyt i dystrybuować wśród klientów końcowych – dodaje.

Integracja spółek to propozycja nowoczesnego marketingu w modelu 360°: od strategii, poprzez kreacje, planowanie i zakup mediów, po analizę i innowacyjne narzędzia MarTech pozwalające na generowanie sprzedaży online.  Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online. Dzięki dostępowi do wiedzy doświadczonych ekspertów oraz zaawansowanych narzędzi jak programmatic, conversion booster, rekomendacje i retargeting będą mogli zrealizować cały, złożony projekt z jednym partnerem. Tak więc nie tylko zamówią stworzenie rozwiązania na podstawie technologii, ale także jego wprowadzenie na rynek.

- W toku współpracy, naturalnie okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to  właśnie efektywność stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji  podkreślamy, że na koniec zarówno nam jak i naszym klientom chodzi o efekty – podkreśla Krzysztof Małecki, Partner Zarządzający Euvic Digital. - Wierzę, że konsolidacja pomoże nam jeszcze sprawniej oferować nasze usługi. Liczymy także , że wkrótce uda nam się wygenerować kolejne synergie w ramach całej grupy kapitałowej, ze szczególnym uwzględniem filaru Commerce Transformation – dodaje

Filar Perfomance to obecnie sześć wyspecjalizowanych spółek. Plany na rok 2022 zakładają wzrost o 25 proc. Dotychczasowa integracja spółek odbyła się na wielu poziomach – jednolita identyfikacja marki, wspólne biuro, współdzielenie projektów oraz wspólne ich  prowadzenie i wymiana kompetencji. Docelowo grupa chce specjalizować się we wsparciu e-commerce. Plany rozwoju zakładają  zarówno  wzrost organiczny wewnątrz organizacji, jak i poprzez kolejne akwizycje.

- Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech. To połączenie wiedzy, kompetencji i ponad 22 letniego doświadczenia naszych spólek w różnych wyżej wymienionych dziedzinach daje nam możliwość oferowania rozwiązań na zupełnie nowym poziomie. Ostateczne połączenie oferowanych usług w ramach wszystkich podmiotów wydaje się naturalnym krokiem rozwoju firmy, z perspektywy klientów zaś jest gwarancją realizacji ich potrzeb na najwyższym poziomie i z oczekiwanym efektem – wskazuje Maciej Teliszewski Prezes Zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com).

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764