logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje sieć zrzeszająca najlepszych twórców z Tiktoka

  PR 09.11.2020, przeczytano 571 razy

Agencja Space Cat będzie łączyć nową generację influencerów z markami chcącymi dotrzeć do młodego pokolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-siec-zrzeszajaca-najlepszych-tworcow-z-tiktoka,389124,artykul.html

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w marketingu kierowanego do Pokolenia Z, ogłasza powstanie sieci influencerów pod nazwą Space Cat Network. Wśród twórców znaleźli się influencerzy z milionami subskrybentów, ze ścisłej czołówki największych gwiazd na TikToku - Lena Moonlight, Filip Zabielski, Ewa Zawada, Krystian Zietkowsky i Twins Style, a także szybko rosnące gwiazdy, między innymi Klaudia Bieszcz, Kinga Kostrzewa i PK Sisters. Influencerzy zrzeszeni w ramach sieci generują miesięcznie ponad 150 milionów wyświetleń, regularnie docierając do kilku milionów przedstawicieli Pokolenia Z.

Z twórcami z sieci Space Cat współpracowały już między innymi takie marki, jak: Empik, Decathlon, Levis, Pull & Bear, Park of Poland.

- Oferujemy klientom możliwość współpracy z najlepszymi i wyselekcjonowanymi twórcami z TikToka, który w Polsce dociera już do prawie 5 milionów użytkowników miesięcznie. Współpraca z naszą siecią to doskonały sposób, by w natywny i autentyczny sposób dotrzeć z marką do młodego pokolenia. - Maciej Skrzypczak, CEO Space Cat Industries.

  • Portfolio talentów Space Cat Network jest dostępne TUTAJ.

Źródło: Space Cat Industries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono...
Dostęp do platform streamingowych wideo deklaruje dwóch na trzech Polaków, a z płatnych serwisów muzycznych korzysta dwóch na pięciu konsumentów. Zaawansowanie technologiczne mieszkańców Polski przejawia się w różnych sferach życia – konsumpcji treści, pomiarze stanu zdrowia czy wykorzystaniu nowych możliwości smartfonów....
Serwisy Gremi Media: 2 mln nowych użytkowników w rok
Gremi Media zanotowała dynamiczny wzrost, osiągając w listopadzie 6,45 miliona realnych użytkowników. To znaczący skok o ponad 2 miliony nowych czytelników w ciągu roku. Jeszcze dynamiczniej rosnąca liczba odsłon generowanych przez użytkowników świadczy o rosnącym zaangażowaniu społeczności korzystającej z treści Gremi Media.
„Wyborcza” i Fundacja Geremka podsumowują drugą edycję szkolenia dla dziennikarzy
3 dni, 18 młodych dziennikarzy i dziennikarek oraz 12 prowadzących – zakończyła się druga edycja szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych adeptów dziennikarstwa. Zorganizowały je “Wyborcza” i Fundacja Centrum im. prof. Bronisława Geremka.  
TVN Media Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2023
Według Raportu Specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, TVN Media po raz kolejny zostało uznane przez reklamodawców za Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku. Spółka jest liderem we wszystkich badanych obszarach. Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik, który osiągnięto na przestrzeni 20 lat...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764