WIADOMOŚCI

Powstaje Szkoła Mistrzów Komunikacji

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.11.2017, przeczytano 97 razy

MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-szkola-mistrzow-komunikacji,34454,artykul.html

Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów. Cena certyfikowanego kursu wynosi 5 700 PLN netto.

- Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL znakomicie wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka – mówi Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.

Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.

- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.

Program Szkoły Mistrzów Komunikacji:

Blok komunikacji korporacyjnej:

  • 13.01 Łukasz Kowalski
  • Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
  • Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR


  • 27.01 Łukasz Gabler
  • Nowy algorytm relacji z interesariuszami
  • Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych


  • 10.02 Przemysław Skory, Hubert Kifner
  • Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
  • Transformacja branży finansowej w fintech

Blok komunikacji konsumenckiej:

  • 24.02 Sebastian Stępak
  • Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
  • Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)


  • 10.03 Zofia Bugajna-Kasdpeke
  • Brand storytelling
  • Influencer marketing


  • 07.04 Bartek Janik
  • Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
  • Synergia ePR i eCommerce

Blok komunikacji sektorowej:

  • 21.04 Renata Toczyska-Seliga
  • Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
  • Komunikacja firm branży turystycznej


  • 12.05 Katarzyna Korszeń, Łucja Dzierżak
  • Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
  • Komunikacja marek luksusowych


  • 26.05 Jan Pilewski, Grzegorz Kuźnik
  • Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
  • Komunikacja firm technologicznych

Źródło: MSL

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone