MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.
Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów. Cena certyfikowanego kursu wynosi 5 700 PLN netto.
- Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL znakomicie wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka – mówi Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.
Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.
- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.
Program Szkoły Mistrzów Komunikacji:
Blok komunikacji korporacyjnej:
- 13.01 Łukasz Kowalski
- Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
- Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR
- 27.01 Łukasz Gabler
- Nowy algorytm relacji z interesariuszami
- Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych
- 10.02 Przemysław Skory, Hubert Kifner
- Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
- Transformacja branży finansowej w fintech
Blok komunikacji konsumenckiej:
- 24.02 Sebastian Stępak
- Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
- Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)
- 10.03 Zofia Bugajna-Kasdpeke
- Brand storytelling
- Influencer marketing
- 07.04 Bartek Janik
- Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
- Synergia ePR i eCommerce
Blok komunikacji sektorowej:
- 21.04 Renata Toczyska-Seliga
- Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
- Komunikacja firm branży turystycznej
- 12.05 Katarzyna Korszeń, Łucja Dzierżak
- Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
- Komunikacja marek luksusowych
- 26.05 Jan Pilewski, Grzegorz Kuźnik
- Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
- Komunikacja firm technologicznych
Źródło: MSL