logo
WIADOMOŚCI

Powstaje Szkoła Mistrzów Komunikacji

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 335 razy

MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-szkola-mistrzow-komunikacji,34454,artykul.html

Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów. Cena certyfikowanego kursu wynosi 5 700 PLN netto.

- Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL znakomicie wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka – mówi Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.

Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.

- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.

Program Szkoły Mistrzów Komunikacji:

Blok komunikacji korporacyjnej:

  • 13.01 Łukasz Kowalski
  • Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
  • Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR


  • 27.01 Łukasz Gabler
  • Nowy algorytm relacji z interesariuszami
  • Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych


  • 10.02 Przemysław Skory, Hubert Kifner
  • Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
  • Transformacja branży finansowej w fintech

Blok komunikacji konsumenckiej:

  • 24.02 Sebastian Stępak
  • Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
  • Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)


  • 10.03 Zofia Bugajna-Kasdpeke
  • Brand storytelling
  • Influencer marketing


  • 07.04 Bartek Janik
  • Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
  • Synergia ePR i eCommerce

Blok komunikacji sektorowej:

  • 21.04 Renata Toczyska-Seliga
  • Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
  • Komunikacja firm branży turystycznej


  • 12.05 Katarzyna Korszeń, Łucja Dzierżak
  • Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
  • Komunikacja marek luksusowych


  • 26.05 Jan Pilewski, Grzegorz Kuźnik
  • Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
  • Komunikacja firm technologicznych

Źródło: MSL

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone