logo
WIADOMOŚCI

Powstaje Szkoła Mistrzów Komunikacji

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 192 razy

MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-szkola-mistrzow-komunikacji,34454,artykul.html

Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów. Cena certyfikowanego kursu wynosi 5 700 PLN netto.

- Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL znakomicie wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka – mówi Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.

Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.

- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.

Program Szkoły Mistrzów Komunikacji:

Blok komunikacji korporacyjnej:

  • 13.01 Łukasz Kowalski
  • Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
  • Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR


  • 27.01 Łukasz Gabler
  • Nowy algorytm relacji z interesariuszami
  • Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych


  • 10.02 Przemysław Skory, Hubert Kifner
  • Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
  • Transformacja branży finansowej w fintech

Blok komunikacji konsumenckiej:

  • 24.02 Sebastian Stępak
  • Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
  • Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)


  • 10.03 Zofia Bugajna-Kasdpeke
  • Brand storytelling
  • Influencer marketing


  • 07.04 Bartek Janik
  • Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
  • Synergia ePR i eCommerce

Blok komunikacji sektorowej:

  • 21.04 Renata Toczyska-Seliga
  • Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
  • Komunikacja firm branży turystycznej


  • 12.05 Katarzyna Korszeń, Łucja Dzierżak
  • Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
  • Komunikacja marek luksusowych


  • 26.05 Jan Pilewski, Grzegorz Kuźnik
  • Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
  • Komunikacja firm technologicznych

Źródło: MSL

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 136 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone