logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje The European VOD Coalition

  PR 09.03.2020, przeczytano 571 razy

Grupa spółek z sektora usług wideo na żądanie (VOD) oraz rozrywki cyfrowej, które zajmują się finansowaniem i dystrybucją europejskich treści, ogłosiła dziś powstanie nowej inicjatywy – The European VOD Coalition.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-the-european-vod-coalition,385999,artykul.html

Koalicja ta skupia dziesięć wiodących, innowacyjnych firm z różnych stron Europy: CHILI, ContentScope, Discovery, FilmDoo, Nordic Entertainment Group AB, Netflix, Pickbox, Sky, TVN i Univerciné Belgium. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rosnącą rolę platform VOD w rozwoju inwestycji, wiedzy, rynku pracy i innowacji w sektorze kreatywnym, a także podejmowanie działań na rzecz wiodącej pozycji Europy w obszarze usług audiowizualnych i cyfrowych.

Firmy należące do The European VOD Coalition kierują się wspólnym zestawem wartości, do których należy:

  • wspieranie europejskiego sektora usług audiowizualnych i streamingowych w tworzeniu i promowaniu europejskich treści wśród odbiorców na całym świecie
  • wzbogacanie narracji w filmie i telewizji (storytelling)
  • propagowanie kreatywności i innowacji w rozrywce online
  • zapewnianie odbiorcom bogatszego wyboru w zakresie dostępu do treści.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764