logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstaje The Hero Hub – polska platforma wspierająca tworzenie produktów influencerskich

  PR 05.01.2023, przeczytano 571 razy

W 2023 r. na polskim rynku zadebiutuje The Hero Hub – nowa platforma wspierająca influencerów i marki w tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Projekt powstał z inicjatywy wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstaje-the-hero-hub-%E2%80%93-polska-platforma-wspierajaca-tworzenie-produktow-influencerskich,398540,artykul.html

The Hero Hub tworzy zespół managerów z wieloletnim doświadczeniem w branży influencer marketingu i w sektorach FMCG, Media oraz Beauty & Fashion. Wykorzystując kompetencje i know-how zdobyty w bezpośredniej pracy z influencerami, tworzą oni kolektyw wyspecjalizowany we wprowadzaniu na rynek produktów sygnowanych marką internetowych twórców.

- Branża influencer marketingu od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty, na które dodatkowo nakładają się trendy i zjawiska społeczne – zwłaszcza ofensywa nowych rozwiązań technologicznych i ogromna popularność tzw. „ekonomii twórców”. The Hero Hub to nasza odpowiedź na potrzeby rynku i szeroka oferta dla nowatorskich marek, które chcą wsłuchać się w głos reprezentantów pokolenia – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu i dyrektor handlowy w GetHero.

Nowa platforma pełni funkcję pośrednika – umożliwia influencerom i markom nawiązanie współpracy przy tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Koordynuje też całość działań formalnych (w tym negocjacje umów i rozliczenia) oraz marketingowych – począwszy od wprowadzenia twórcy w proces produkcji, przez projektowanie warstwy wizualnej i strategii komunikacji, aż po wprowadzenie produktów na rynek i ich dystrybucję.

The Hero Hub działa w m.in. segmencie produktów spożywczych, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, elektroniki użytkowej, gier, a także autokosmetyków i detailingu. Twórcy kolektywu podkreślają, że dotychczasowe portfolio realizacji GetHero, którego beneficjentami są szanowane i rozpoznawalne brandy, pozwala zagwarantować bezpieczeństwo i płynność całego procesu.

- Prowadzimy dziś zaawansowane rozmowy z naszymi dotychczasowymi partnerami – w szczególności w branży spożywczej i kosmetycznej. Jesteśmy też otwarci na nowe branże – z przyjemnością podejmiemy się realizacji projektów skrojonych precyzyjnie pod daną grupę konsumentów i fanów – dodaje Łukasz Walczak.

Premiera pierwszych produktów stworzonych przez influencerów w ramach The Hero Hub jest planowana na połowę 2023 r. W kolejnych miesiącach na sklepowych półkach zadebiutują także produkty z innych kategorii.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764