logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstał dom produkcyjny Alefajnie, szefem Jacek Redźko

  PR 09.01.2024, przeczytano 343 razy
ilustracja

Na rynku rozpoczyna działalność niezależny dom produkcyjny Alefajnie, zajmujący się produkcją filmów reklamowych dla agencji i marketerów. Jak twierdzą jego założyciele nowa firma powstaje w odpowiedzi na wyraźne trendy rynkowe: rosnącą rolę wideo w komunikacji marketingowej i zapotrzebowanie na produkcje filmowe w rozsądnych budżetach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstal-dom-produkcyjny-alefajnie%2C-szefem-jacek-redzko,402672,artykul.html

Dom produkcyjny Alefajnie (pełna nazwa: Alefajnie produkcja filmowa) powstaje na bazie dotychczas działającego wewnętrznego działu produkcji filmowej agencji ASAP&ASAP, istniejącego od 2018 r. pod nazwą ASAP&ASAP Video. Nowy dom produkcyjny będzie działać niezależnie od samej agencji i jako osobna spółka zamierza oferować usługi klientom z szerokiego rynku.

Szefem i głównym reżyserem domu produkcyjnego Alefajnie został Jacek Redźko, wieloletni zarządzający działów i agencji digital, w tym współzałożyciel agencji ASAP&ASAP.

Wewnętrzne moce w zakresie produkcji filmowej rozwijaliśmy już od ponad 5 lat. Ta odnoga działalności agencji ASAP&ASAP opierała się na mojej „zajawce” stawania się filmowcem, nie tylko w zakresie produkcji filmów reklamowych, ale również w ogóle filmów: dokumentalnych i fabularnych produkcji krótkometrażowych – wyjaśnia Jacek Redźko, szef Alefajnie.

Jako dział produkcji filmowej ASAP&ASAP Video tworzył początkowo dla klientów filmy reklamowe na potrzeby kanału digital, a w 2020 wyprodukował pierwsze reklamowe spoty telewizyjne, tworzył również dla klientów animacje 2D i 3D.

Widzimy rosnącą rolę wideo w komunikacji i zapotrzebowanie na produkcje filmowe w rozsądnych budżetach. I z taką właśnie ofertą startujemy obecnie jako niezależny dom mediowy Alefajnie. Znamy dobrze potrzeby klientów, działamy szybko i efektywnie. W trakcie jednego dnia zdjęciowego jesteśmy w stanie zmieścić realizację głównego spotu oraz dodatkowego video contentu dla klienta; z przeznaczeniem dla różnych formatów i wersji czasowych, wariantów strategiczno-mediowych, z różnym rozłożeniem akcentów itd. W napiętym planie zdjęciowym często znajdujemy miejsce na dokręcenie alternatywnych ujęć, które klient może potem z powodzeniem wykorzystywać w social mediach przez wiele miesięcy - dodaje Jacek Redźko.

Jacek Redźko od dłuższego czasu pełni rolę reżysera przy wielu produkcjach video digital i spotów TV. W ostatnich latach wyreżyserował filmy reklamowe dla m.in. Loxon, MyFitness Place, Pierre Fabre, Benefit/MultiLife, Roche Polska, FruBlu, Enbio oraz kampanii „Dziękujemy, że pijecie mleko”.

Poza filmami reklamowymi tworzy również pozabiznesowo filmy dokumentalne i krótkie fabuły (pełna filmografia: https://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=11187462). 17 grudnia, oficjalną premierę miał jego najnowszy film dokumentalny „Zasiew”, który zdobył już nagrodę Best Short Doc na festiwalu Rome Prisma Film Awards w Rzymie.

Dom produkcyjny Alefajnie zamierza pracować zarówno dla agencji reklamowych, jak i bezpośrednio dla marketerów.

Źródło: Alefajnie

alefajnie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764