logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstała Agencja Digital Hunters. Będzie rekrutować managerów digital marketingu

  PR 07.12.2022, przeczytano 617 razy

Nowo powstała agencja Digital Hunters specjalizuje się w rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji – Marcin Michalski – wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie, stworzyli unikalny model procesu rekrutacji, który pozwala pozyskiwać specjalistów, którzy będą realizować długofalowe cele organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstala-agencja-digital-hunters.-bedzie-rekrutowac-managerow-digital-marketingu,398261,artykul.html

Agencję Digital Hunters założył Marcin Michalski, strateg, twórca, lider i od ponad 20 lat pasjonat digital marketingu. To też były członek zarządu i współtwórca sukcesu Cube Group, jednej z najbardziej nagradzanych i największych agencji performance marketing w Polsce. Michalski tworzył strategie i planował kampanie digital dla kilkuset największych firm w Polsce i za granicą. Jako ekspert publikował m.in. w Forbes, Rzeczpospolitej, Polityce, Wprost, Wirtualnych Mediach, Marketerze+, Online Marketingu czy raportach IAB. Wykładał Performance Marketing na uczelni im. Łazarskiego w Warszawie oraz był jurorem wielu polskich i zagranicznych konkursów digital marketingowych. Jest również niezależnym konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki MarketingHacker.pl.

– Swoje doświadczenie i kontakty w obszarze digital marketingu chcę przekazać tym, którzy szukają wysokiej klasy managerów na bardzo trudnym rynku pracy i we wcale nie łatwiejszym otoczeniu gospodarczym. Specjaliści od digital marketingu muszą mierzyć się z niższymi budżetami, ale na pewno nie mniejszymi celami sprzedażowymi. W związku z tym firmy potrzebują jeszcze skuteczniejszych, bardzo elastycznych i zwinnych managerów, którzy poradzą sobie z takim wyzwaniem. O ekspertów tego kalibru jest bardzo trudno na rynku i tylko przeprowadzona w przemyślany sposób rekrutacja może zaspokoić potrzeby firm – przekonuje Marcin Michalski.

Michalski ściśle współpracuje z Martyną Lińską, która posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarze digital marketingu. Ponad pięć lat budowała i rozwijała zespoły odpowiedzialne za realizację strategii skalujących biznes w jednym z największych domów mediowych w Polsce. W ostatnich latach prowadziła i nadzorowała kilkadziesiąt projektów digitalowych, tworzyła i prowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu digital marketingu oraz brała aktywny udział w grupach kreujących branżę digitalową.

– W Digital Hunters stworzyliśmy unikalny proces weryfikacji kluczowych kompetencji niezbędnych do skalowania praktycznie każdego biznesu za pomocą digital marketingu. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie, a pracowaliśmy z setkami firm od korporacji po startupy, jesteśmy w stanie połączyć potrzeby firmy z realnymi kompetencjami rekrutowanego managera – mówi Martyna Lińska.

Agencja Digital Hunters – po pierwsze – chce uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego. Główne zadanie jest jednak nieco inne. Chodzi o zbudowanie długotrwałej współpracy pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, która przełoży się na realizację celów biznesowych.

– Firmy potrzebują stabilnych kadr, aby realizować cele długofalowe. To wymaga zmiany w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie działamy jak regularny headhunter, który sprawdza CV i prowadzi krótką rozmowę, badając motywację do zmiany pracy. Taki sposób prowadzenia rekrutacji realizuje tylko cel finansowy obu stron i tak naprawdę dla head huntera nie jest ważne czy manager zostanie w firmie na dłużej. Od Digital Hunters przedstawiciele firm nie dostaną nawet CV kandydatów, bo z reguły nic ciekawego z niego nie wyczytają. Natomiast klienci agencji zostaną zaproszeni na spotkanie ze szczegółowo wyselekcjonowanymi kandydatami, którzy spełnią kluczowe kryteria najpierw omówione z przedstawicielami firmy – podkreśla Marcin Michalski z Digital Hunters.

Jak wygląda rekrutacja przeprowadzana przez Digital Hunters? Agencja cały proces bierze na  niemal w całości na siebie, angażując klienta wyłącznie na początkowym etapie, podczas którego musi poznać realne zapotrzebowanie i kulturę organizacyjną. Następnie Digital Hunters wykorzystuje swoją wielotysięczną siatkę kontaktów do poszukiwania kandydatów. Sprawdzane są tzw. kompetencje twarde niezbędne na danym stanowisku, ale też te miękkie, czyli cechy lidera, sukcesy biznesowe, motywacje. Po trójstronnym spotkaniu Digital Hunters przedstawiają swoją rekomendację wraz z referencjami oraz uczestniczą w ostatecznych negocjacjach dotyczących warunków umowy.

Źródło: Digital Hunters

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764