logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstała Agencja Digital Hunters. Będzie rekrutować managerów digital marketingu

  PR 07.12.2022, przeczytano 251 razy

Nowo powstała agencja Digital Hunters specjalizuje się w rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji – Marcin Michalski – wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie, stworzyli unikalny model procesu rekrutacji, który pozwala pozyskiwać specjalistów, którzy będą realizować długofalowe cele organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstala-agencja-digital-hunters.-bedzie-rekrutowac-managerow-digital-marketingu,398261,artykul.html

Agencję Digital Hunters założył Marcin Michalski, strateg, twórca, lider i od ponad 20 lat pasjonat digital marketingu. To też były członek zarządu i współtwórca sukcesu Cube Group, jednej z najbardziej nagradzanych i największych agencji performance marketing w Polsce. Michalski tworzył strategie i planował kampanie digital dla kilkuset największych firm w Polsce i za granicą. Jako ekspert publikował m.in. w Forbes, Rzeczpospolitej, Polityce, Wprost, Wirtualnych Mediach, Marketerze+, Online Marketingu czy raportach IAB. Wykładał Performance Marketing na uczelni im. Łazarskiego w Warszawie oraz był jurorem wielu polskich i zagranicznych konkursów digital marketingowych. Jest również niezależnym konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki MarketingHacker.pl.

– Swoje doświadczenie i kontakty w obszarze digital marketingu chcę przekazać tym, którzy szukają wysokiej klasy managerów na bardzo trudnym rynku pracy i we wcale nie łatwiejszym otoczeniu gospodarczym. Specjaliści od digital marketingu muszą mierzyć się z niższymi budżetami, ale na pewno nie mniejszymi celami sprzedażowymi. W związku z tym firmy potrzebują jeszcze skuteczniejszych, bardzo elastycznych i zwinnych managerów, którzy poradzą sobie z takim wyzwaniem. O ekspertów tego kalibru jest bardzo trudno na rynku i tylko przeprowadzona w przemyślany sposób rekrutacja może zaspokoić potrzeby firm – przekonuje Marcin Michalski.

Michalski ściśle współpracuje z Martyną Lińską, która posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarze digital marketingu. Ponad pięć lat budowała i rozwijała zespoły odpowiedzialne za realizację strategii skalujących biznes w jednym z największych domów mediowych w Polsce. W ostatnich latach prowadziła i nadzorowała kilkadziesiąt projektów digitalowych, tworzyła i prowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu digital marketingu oraz brała aktywny udział w grupach kreujących branżę digitalową.

– W Digital Hunters stworzyliśmy unikalny proces weryfikacji kluczowych kompetencji niezbędnych do skalowania praktycznie każdego biznesu za pomocą digital marketingu. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie, a pracowaliśmy z setkami firm od korporacji po startupy, jesteśmy w stanie połączyć potrzeby firmy z realnymi kompetencjami rekrutowanego managera – mówi Martyna Lińska.

Agencja Digital Hunters – po pierwsze – chce uprościć proces rekrutacji z punktu widzenia zatrudniającego. Główne zadanie jest jednak nieco inne. Chodzi o zbudowanie długotrwałej współpracy pomiędzy pracownikiem i pracodawcą, która przełoży się na realizację celów biznesowych.

– Firmy potrzebują stabilnych kadr, aby realizować cele długofalowe. To wymaga zmiany w podejściu do procesu rekrutacyjnego. Nie działamy jak regularny headhunter, który sprawdza CV i prowadzi krótką rozmowę, badając motywację do zmiany pracy. Taki sposób prowadzenia rekrutacji realizuje tylko cel finansowy obu stron i tak naprawdę dla head huntera nie jest ważne czy manager zostanie w firmie na dłużej. Od Digital Hunters przedstawiciele firm nie dostaną nawet CV kandydatów, bo z reguły nic ciekawego z niego nie wyczytają. Natomiast klienci agencji zostaną zaproszeni na spotkanie ze szczegółowo wyselekcjonowanymi kandydatami, którzy spełnią kluczowe kryteria najpierw omówione z przedstawicielami firmy – podkreśla Marcin Michalski z Digital Hunters.

Jak wygląda rekrutacja przeprowadzana przez Digital Hunters? Agencja cały proces bierze na  niemal w całości na siebie, angażując klienta wyłącznie na początkowym etapie, podczas którego musi poznać realne zapotrzebowanie i kulturę organizacyjną. Następnie Digital Hunters wykorzystuje swoją wielotysięczną siatkę kontaktów do poszukiwania kandydatów. Sprawdzane są tzw. kompetencje twarde niezbędne na danym stanowisku, ale też te miękkie, czyli cechy lidera, sukcesy biznesowe, motywacje. Po trójstronnym spotkaniu Digital Hunters przedstawiają swoją rekomendację wraz z referencjami oraz uczestniczą w ostatecznych negocjacjach dotyczących warunków umowy.

Źródło: Digital Hunters

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu
Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony...
Ponad połowa osób, które wzięły udział w ankiecie przeprowadzonej przez agencję badawczą Stem/Mark na zlecenie Kiwi.com, planuje swoje podróże z dużym wyprzedzeniem, i co druga z nich czerpie radość już na etapie samego planowania. Nawet fakt, że czasem muszą wyjść ze swojej strefy komfortu ma na nich korzystny wpływ i sprawia, że czują się szczęśliwi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764