logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstała agencja marketingu podcastów „Słucham”

  PR 26.08.2019, przeczytano 288 razy

Powstała „SŁUCHAM” - polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstala-agencja-marketingu-podcastow-_slucham_,383705,artykul.html

- Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku ilość polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a rynek produkcji treści w widoczny sposób się sprofesjonalizował. Zrealizowaliśmy również jako „SŁUCHAM” pierwsze działania z klientami prowadzone z wykorzystaniem tego kanału. W „SŁUCHAM” tworzymy strategie dotarcia do wybranych grup słuchaczy, a także, pracując z twórcami, dbamy o wysokiej jakości content, który sprawia, że działania prowadzone przez naszych klientów osiągają zamierzony efekt – mówi Marta Niemira, założycielka agencji.

Niemira od niemal 10 lat związana jest z rynkiem reklamowym. Pracowała m.in. w Lubię to – linked by Isobar, Grey Group oraz w agencji Talentmedia.

Agencja ma zamiar brać czynny udział w dalszym rozwijaniu polskiego rynku podcastów, m.in. dostarczać badania dotyczące tego segmentu. Oprócz realizacji kampanii dla marek „SŁUCHAM” współdziała z twórcami, aby wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i rekomendacje nakierowane na profesjonalną współpracę z biznesem.

Agencja „SŁUCHAM” reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), której podcasty odsłuchano do tej pory prawie 3 mln razy. Dzięki temu Okuniewska znajduje się w czołówce polskich twórców podcastów. „Słucham” zajmuje się również managementem podcastu „Słuchowisko” tworzonego przez Justynę Mazur oraz „Piąte: nie zabijaj” (ponad 2 mln odsłuchań).

Źródło: Agencja „SŁUCHAM”

www.agencjaslucham.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jesienna promocja marki Sanytol
Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Znamy już polskie ceny nowych urządzeń Microsoft Surface
Najnowsze urządzenia Microsoft można już zamawiać w przedsprzedaży
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING
Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.
Mbank prezentuje nowy pulpit w bankowości internetowej
Już 28 października część klientów po zalogowaniu się do konta zobaczy zupełnie nowy pulpit. Poza przejrzystym i prostym designem, daje on możliwość dopasowania widocznych na nim elementów do wymagań użytkownika. Nowy wygląd pulpitu bank wprowadza stopniowo. W pierwszej fazie zobaczy go ok. 20 proc. użytkowników.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764