logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstała agencja marketingu podcastów „Słucham”

  PR 26.08.2019, przeczytano 327 razy

Powstała „SŁUCHAM” - polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstala-agencja-marketingu-podcastow-_slucham_,383705,artykul.html

- Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku ilość polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a rynek produkcji treści w widoczny sposób się sprofesjonalizował. Zrealizowaliśmy również jako „SŁUCHAM” pierwsze działania z klientami prowadzone z wykorzystaniem tego kanału. W „SŁUCHAM” tworzymy strategie dotarcia do wybranych grup słuchaczy, a także, pracując z twórcami, dbamy o wysokiej jakości content, który sprawia, że działania prowadzone przez naszych klientów osiągają zamierzony efekt – mówi Marta Niemira, założycielka agencji.

Niemira od niemal 10 lat związana jest z rynkiem reklamowym. Pracowała m.in. w Lubię to – linked by Isobar, Grey Group oraz w agencji Talentmedia.

Agencja ma zamiar brać czynny udział w dalszym rozwijaniu polskiego rynku podcastów, m.in. dostarczać badania dotyczące tego segmentu. Oprócz realizacji kampanii dla marek „SŁUCHAM” współdziała z twórcami, aby wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i rekomendacje nakierowane na profesjonalną współpracę z biznesem.

Agencja „SŁUCHAM” reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), której podcasty odsłuchano do tej pory prawie 3 mln razy. Dzięki temu Okuniewska znajduje się w czołówce polskich twórców podcastów. „Słucham” zajmuje się również managementem podcastu „Słuchowisko” tworzonego przez Justynę Mazur oraz „Piąte: nie zabijaj” (ponad 2 mln odsłuchań).

Źródło: Agencja „SŁUCHAM”

www.agencjaslucham.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764