logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstała agencja marketingu podcastów „Słucham”

  PR 26.08.2019, przeczytano 833 razy

Powstała „SŁUCHAM” - polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstala-agencja-marketingu-podcastow-_slucham_,383705,artykul.html

- Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku ilość polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a rynek produkcji treści w widoczny sposób się sprofesjonalizował. Zrealizowaliśmy również jako „SŁUCHAM” pierwsze działania z klientami prowadzone z wykorzystaniem tego kanału. W „SŁUCHAM” tworzymy strategie dotarcia do wybranych grup słuchaczy, a także, pracując z twórcami, dbamy o wysokiej jakości content, który sprawia, że działania prowadzone przez naszych klientów osiągają zamierzony efekt – mówi Marta Niemira, założycielka agencji.

Niemira od niemal 10 lat związana jest z rynkiem reklamowym. Pracowała m.in. w Lubię to – linked by Isobar, Grey Group oraz w agencji Talentmedia.

Agencja ma zamiar brać czynny udział w dalszym rozwijaniu polskiego rynku podcastów, m.in. dostarczać badania dotyczące tego segmentu. Oprócz realizacji kampanii dla marek „SŁUCHAM” współdziała z twórcami, aby wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i rekomendacje nakierowane na profesjonalną współpracę z biznesem.

Agencja „SŁUCHAM” reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), której podcasty odsłuchano do tej pory prawie 3 mln razy. Dzięki temu Okuniewska znajduje się w czołówce polskich twórców podcastów. „Słucham” zajmuje się również managementem podcastu „Słuchowisko” tworzonego przez Justynę Mazur oraz „Piąte: nie zabijaj” (ponad 2 mln odsłuchań).

Źródło: Agencja „SŁUCHAM”

www.agencjaslucham.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764