logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powyborcza odsłona kampanii Tyskie

  PR 23.10.2018, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na TY”, będącym osadzonym w konwencji najnowszej kampanii marki komentarzem do sztuki wybierania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powyborcza-odslona-kampanii-tyskie,379842,artykul.html

To kolejna, tym razem kontekstowa, odsłona nowej kampanii marki Tyskie, prowadzonej pod hasłem „Przejdźmy na TY”. W ramach niej marka zachęca Polaków do poszukiwania tego, co ich zbliża, na przekór wszystkim różnicom, jakie na co dzień dzielą nas zarówno jako społeczeństwo, jak i w wymiarze osobistym. Wybory samorządowe – moment, w którym do głosu dochodzą odmienne poglądy i stanowiska – stał się dla marki doskonałą okazją do przypomnienia, że  istnieją również takie wybory, które łączą. Tyskie, najbardziej popularne i demokratyczne polskie piwo, przy którym codziennie spotykają się tysiące Polaków, po to, by rozmawiać, poznawać się i przechodzić „na TY” ma moc budowania więzi ponad podziałami.

Eksponowane przez najbliższy miesiąc billboardy to część szeroko zakrojonej kampanii Tyskiego, która ma zachęcać Polaków do otwierania się na innych oraz budowania relacji mimo np. odmiennych poglądów.

30-sekundowa reklama Tyskiego „Przejdźmy na TY”, rozpoczynająca komunikację platformy strategicznej, zadebiutowała w ogólnopolskiej telewizji 24 września. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV,  OTO Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria,  dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital. Niestandardowe działanie OOH to jeden z elementów szeroko zakrojonej kampanii, która obejmuje również aktywacje w online i offline.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764