logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznaj Polskę - aplikacja mobilna od Grupy Onet-RAS Polska

  PR 26.07.2016, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Onet-RAS Polska wraz z partnerami Grupą PKP, PKP Intercity, Polską Organizacją Turystyczną oraz przy współpracy z Ministerstwem Rozwoju udostępniła nową aplikację Meet Poland, która jest praktycznym przewodnikiem po najpiękniejszych częściach i nieznanych zakątkach naszego kraju. Aplikacja jest dostępna w angielskiej wersji językowej i powstała z myślą o wszystkich podróżnych i turystach, którzy odwiedzą Polskę, w tym w trakcie nachodzących Światowych Dni Młodzieży. Aplikację można pobrać na urządzenia z systemem Android i iOS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznaj-polske---aplikacja-mobilna-od-grupy-onet-ras-polska,29404,artykul.html

Meet Poland to nowoczesna wizytówka wszystkiego, czym Polska może się pochwalić. Polskie góry, lasy i jeziora, zabytkowe miasta i muzea z ich cennymi zbiorami, nowoczesne parki technologiczne i innowacyjne pomysły biznesowe, do tego kuchnia z daniami, jakich nie można znaleźć nigdzie indziej. To wszystko będzie łatwe do odkrycia dzięki informacjom zawartym w sześciu kategoriach:

  • Patrząc wstecz
  • Skarby natury
  • Polska w kalejdoskopie
  • W kręgu kultury i sztuki
  • Biznes i innowacje
  • Smakowita Polska


Aplikacja będzie cennym przewodnikiem nie tylko dla pielgrzymów przybywających na Światowe Dni Młodzieży, ale również dla wszystkich turystów spędzających w Polsce wakacje, czy wpadających na krótką weekendową wizytę. W aplikacji można znaleźć dużą liczbę tras prowadzących do nieoczywistych miejsc, które będą gratką dla wszystkich poszukiwaczy wrażeń, nie tylko tych z zagranicy.

"Nadchodzące Światowe Dni Młodzieży to doskonały moment, żeby zaprezentować aplikację, która pokaże Polskę w niestandardowy i ciekawy sposób. Szczególnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Ministerstwem Rozwoju, dzięki której jedna z kategorii aplikacji promuje Polskę jako kraj ogromnych możliwości biznesowych i innowacji” – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska. 

Aby ułatwić użytkownikom dotarcie do każdego z opisywanych miejsc i atrakcji, w każdej z kategorii przygotowano gotowe propozycje wycieczek, które można po prostu wcielić w życie dzięki szczegółowym wskazówkom jak dotrzeć w konkretne miejsca. Dzięki temu będzie można poznać m.in. bogatą historię naszego kraju, czy spojrzeć na Polskę z innej strony, odkrywając np. miejsca, które stały się sceną dla międzynarodowych produkcji filmowych, szlaki zabytków UNESCO, obserwatoria dzikich ptaków, trasy kajakowe, dzikie plaże, czy trasy na których można spotkać żubry. Użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z linku do strony PKP Intercity, na której m. in. sprawdzą dogodne połączenie kolejowe oraz cenę biletu, co znacznie uprości organizowanie podróży.

Dzięki tej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli poznać lepiej Polskę i przekonać się do jak wielu zakątków kraju można dotrzeć pociągami PKP Intercity. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w procesie tworzenia tego rozwiązania. Mamy nadzieję, że podróżni na nowo odkryją różne zakątki Polski” – mówi Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity.


Uruchomienie aplikacji w polskiej wersji językowej jest planowane na jesień tego roku.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764