logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznaliśmy laureatki Ofeminin Influence Awards 2022

  PR 24.06.2022, przeczytano 292 razy

Podczas Gali Ofeminin Influence Awards 2022 ogłoszono wyniki plebiscytu, w którym użytkownicy wybierają ulubione influencerki w następujących kategoriach: Beauty, Equality, Well-Being oraz Power Voice. Zwyciężczyniami tegorocznej edycji zostały: Weronika Jaguś, Ciepłe Skarpety, W krainie składów, Ewa Farna, Hania Es, Chujowa Pani Domu, Aborcyjny Dream Team, Jola Szymańska, Iga Świątek, Kisielle, Siostry Ugonoh oraz Janina Daily.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznalismy-laureatki-ofeminin-influence-awards-2022,396370,artykul.html

Wszystkie nominowane w plebiscycie miały szansę na nagrodę główną Influencer of The Year i statuetkę Ofeminin Influence Award 2022. Influencerki, które otrzymały najwięcej głosów od internautów zostały wzięte pod uwagę w głosowaniu jury, w skład którego wchodzą: Ola Petrus, Maffashion, Siostry ADiHD, Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak oraz Zofia Krawiec.

Nagrodę główną Influencer of The Year otrzymały Siostry Ugonoh. Zwyciężczynie otrzymały nagrodę w wysokości 10 tysięcy złotych, którą przekażą Niebieskiej linii pogotowiu dla ofiar przemocy domowej.

– Jestem wdzięczna, że mogłam spędzić ten wieczór w gronie osób, które nie boją się korzystać ze swojego głosu i znają jego wartość. Gratuluję zwyciężczyniom! Dla mnie i tak wszystkie jesteśmy wygranymi, bo celebrowałyśmy wspólnie siłę i odwagę kobiet, a to w świecie, który chce nas nastawiać przeciwko sobie, jest najważniejsze. Dziękuję wszystkim, którzy ciężko pracowali, żeby to wydarzenie mogło mieć miejsce – mówi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna Ofeminin.pl

– Uwydatnienie wpływu kobiet na przestrzeń publiczną to nasza misja, a poprzez coroczne przyznawanie nagród także i tradycja. Cieszę się, że po raz kolejny możemy przyczynić się do zwrócenia reflektorów na ważne działania i osiągnięcia, które każdego dnia czynią świat lepszym, a głos kobiet silniejszym – mówi Izabela Bielecka-Gnaś, head of Ofeminin.

Nagrody przyznawane w plebiscycie Ofeminin Influence Awards zostały wręczone w czterech sekcjach tematycznych: Beauty (podkategorie: Beauty Influencer of the Year, Make Up innovator, Fashion Icon), Equality (podkategorie: Activist of the Year, The Great Changemaker, Girlboss of the Year), Well-Being(podkategorie: Body Care, Mind Care, Community Creator) oraz Power Voice (podkategorie: Future Thinker, Power duo, The Great Inspirer).

Kategoria: Beauty

  • Podkategoria: Beauty Influencer of the Year

Laureatka: W krainie składów

  • Podkategoria: Make Up innovator

Laureatka: Weronika Jaguś

  • Podkategoria: Fashion Icon

Laureatka: Ciepłe Skarpety

Kategoria: Equality

  • Podkategoria: Activist of the Year

Laureatka: Aborcyjny Dream Team

  • Podkategoria: The Great Changemaker

Laureatka: Jola Szymańska

  • Podkategoria: Girlboss of the Year

Laureatka: Iga Świątek

Kategoria: Well-Being

  • Podkategoria: Body Care

Laureatka: Ewa Farna

  • Podkategoria: Mind Care

Laureatka: Hania Es

  • Podkategoria: Community Creator

Laureatka: Chujowa Pani Domu

Kategoria: Power Voice

  • Podkategoria: Future Thinker

Laureatka: Kisielle

  • Podkategoria: Power Duo

Laureatka: Siostry Ugonoh

  • Podkategoria: The Great Inspirer

Laureatka: Janina Daily

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerem głównym tegorocznej edycji plebiscytu Ofeminin Influence Awards 2022 jest Ziaja.
Parterami wspierającymi: Eveline Cosmetics, L’oreal Professionnel, Dr Irena Eris, Inamia, Bio-Oil, Ochnik oraz Briju.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

To taka nagroda blog roku, ale już nie trzeba posiadać bloga?

avatar użytkownika
,

To nagroda dla influencerek. Nie trzeba posiadać bloga.  

Najnowsze w tym dziale

Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764