logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznaliśmy laureatki Ofeminin Influence Awards 2022

  PR 24.06.2022, przeczytano 1026 razy

Podczas Gali Ofeminin Influence Awards 2022 ogłoszono wyniki plebiscytu, w którym użytkownicy wybierają ulubione influencerki w następujących kategoriach: Beauty, Equality, Well-Being oraz Power Voice. Zwyciężczyniami tegorocznej edycji zostały: Weronika Jaguś, Ciepłe Skarpety, W krainie składów, Ewa Farna, Hania Es, Chujowa Pani Domu, Aborcyjny Dream Team, Jola Szymańska, Iga Świątek, Kisielle, Siostry Ugonoh oraz Janina Daily.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznalismy-laureatki-ofeminin-influence-awards-2022,396370,artykul.html

Wszystkie nominowane w plebiscycie miały szansę na nagrodę główną Influencer of The Year i statuetkę Ofeminin Influence Award 2022. Influencerki, które otrzymały najwięcej głosów od internautów zostały wzięte pod uwagę w głosowaniu jury, w skład którego wchodzą: Ola Petrus, Maffashion, Siostry ADiHD, Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak oraz Zofia Krawiec.

Nagrodę główną Influencer of The Year otrzymały Siostry Ugonoh. Zwyciężczynie otrzymały nagrodę w wysokości 10 tysięcy złotych, którą przekażą Niebieskiej linii pogotowiu dla ofiar przemocy domowej.

– Jestem wdzięczna, że mogłam spędzić ten wieczór w gronie osób, które nie boją się korzystać ze swojego głosu i znają jego wartość. Gratuluję zwyciężczyniom! Dla mnie i tak wszystkie jesteśmy wygranymi, bo celebrowałyśmy wspólnie siłę i odwagę kobiet, a to w świecie, który chce nas nastawiać przeciwko sobie, jest najważniejsze. Dziękuję wszystkim, którzy ciężko pracowali, żeby to wydarzenie mogło mieć miejsce – mówi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna Ofeminin.pl

– Uwydatnienie wpływu kobiet na przestrzeń publiczną to nasza misja, a poprzez coroczne przyznawanie nagród także i tradycja. Cieszę się, że po raz kolejny możemy przyczynić się do zwrócenia reflektorów na ważne działania i osiągnięcia, które każdego dnia czynią świat lepszym, a głos kobiet silniejszym – mówi Izabela Bielecka-Gnaś, head of Ofeminin.

Nagrody przyznawane w plebiscycie Ofeminin Influence Awards zostały wręczone w czterech sekcjach tematycznych: Beauty (podkategorie: Beauty Influencer of the Year, Make Up innovator, Fashion Icon), Equality (podkategorie: Activist of the Year, The Great Changemaker, Girlboss of the Year), Well-Being(podkategorie: Body Care, Mind Care, Community Creator) oraz Power Voice (podkategorie: Future Thinker, Power duo, The Great Inspirer).

Kategoria: Beauty

  • Podkategoria: Beauty Influencer of the Year

Laureatka: W krainie składów

  • Podkategoria: Make Up innovator

Laureatka: Weronika Jaguś

  • Podkategoria: Fashion Icon

Laureatka: Ciepłe Skarpety

Kategoria: Equality

  • Podkategoria: Activist of the Year

Laureatka: Aborcyjny Dream Team

  • Podkategoria: The Great Changemaker

Laureatka: Jola Szymańska

  • Podkategoria: Girlboss of the Year

Laureatka: Iga Świątek

Kategoria: Well-Being

  • Podkategoria: Body Care

Laureatka: Ewa Farna

  • Podkategoria: Mind Care

Laureatka: Hania Es

  • Podkategoria: Community Creator

Laureatka: Chujowa Pani Domu

Kategoria: Power Voice

  • Podkategoria: Future Thinker

Laureatka: Kisielle

  • Podkategoria: Power Duo

Laureatka: Siostry Ugonoh

  • Podkategoria: The Great Inspirer

Laureatka: Janina Daily

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerem głównym tegorocznej edycji plebiscytu Ofeminin Influence Awards 2022 jest Ziaja.
Parterami wspierającymi: Eveline Cosmetics, L’oreal Professionnel, Dr Irena Eris, Inamia, Bio-Oil, Ochnik oraz Briju.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764