logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 23.06.2023, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji dfusion communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Zwieńczeniem tegorocznego rozdania nagród była debata „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznalismy-zwyciezcow-drugiej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,400486,artykul.html

Do drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35 roku życia, zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed 8-osobowym Jury, pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego (Managing Partner w Lighthouse, Prezes ZFPR).

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez OnePlus - markę technologii mobilnych, głównego partnera konkursu. Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Zwycięzcy: Mikołaj Grzelak oraz Adam Maj otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023. Tam nasi reprezentanci rywalizować będą z zespołami z całego świata.
Jury Konkursu przyznało również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Rozdanie nagród konkursu The Next Gen of PR 2023 odbyło się 22 czerwca br. w Warszawie. W ramach tego wydarzenia, zorganizowana została także debata pod tytułem „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”, którą poprowadziła Anna Simon (CEO agencji Komunikacja Plus PR, Wiceprezeska ZFPR). W rozmowie wzięli udział przedstawiciele i specjaliści z branży technologicznej, CSR oraz public relations: Maria Andrzejewska (Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa), Małgorzata Podstawka (Brand & PR Communication Manager w OnePlus Polska), Piotr Jamrogiewicz (Account Director w agencji dfusion communication) oraz Michał Kwietniewski (Dyrektor Działu Technologicznego w agencji Lighthouse). Odpowiedzieli oni m.in. na pytania jak komunikować nowe rozwiązania, by jednocześnie promować odpowiedzialne korzystanie z technologii, a także jaki wkład ma branża technologiczna w realizowanie Celów Zrównoważonego Rozwoju.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: OnePlus Polska
Partnerzy debaty: UNEP/GRID-Warszawa, Sieć sklepów Biedronka
Partnerzy konkursu: Accor, Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsiadło i FENOMEN – multidyscyplinarna platforma dla artystów
Kilka miesięcy temu Dawid Podsiadło ogłosił start swojego nowego festiwalu ZORZA, który połączy muzykę z innymi dziedzinami sztuki. Festiwal, który odbywa się w sześciu miastach w czasie nadchodzących wakacji. Bilety zostały całkowicie wyprzedane w pierwszych kilkunastu godzinach, oferując dwudniowe wydarzenia z zupełnie nowymi odsłonami doskonale znanych...
Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764