logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 23.06.2023, przeczytano 484 razy
ilustracjastrzałka

Zwycięzcami konkursu The Next Gen of PR 2023, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostali Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji dfusion communication. To oni będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Zwieńczeniem tegorocznego rozdania nagród była debata „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznalismy-zwyciezcow-drugiej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,400486,artykul.html

Do drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35 roku życia, zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed 8-osobowym Jury, pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego (Managing Partner w Lighthouse, Prezes ZFPR).

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez OnePlus - markę technologii mobilnych, głównego partnera konkursu. Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Zwycięzcy: Mikołaj Grzelak oraz Adam Maj otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: Next Generation PR World Cup 2023. Tam nasi reprezentanci rywalizować będą z zespołami z całego świata.
Jury Konkursu przyznało również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Rozdanie nagród konkursu The Next Gen of PR 2023 odbyło się 22 czerwca br. w Warszawie. W ramach tego wydarzenia, zorganizowana została także debata pod tytułem „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”, którą poprowadziła Anna Simon (CEO agencji Komunikacja Plus PR, Wiceprezeska ZFPR). W rozmowie wzięli udział przedstawiciele i specjaliści z branży technologicznej, CSR oraz public relations: Maria Andrzejewska (Dyrektor Generalna UNEP/GRID-Warszawa), Małgorzata Podstawka (Brand & PR Communication Manager w OnePlus Polska), Piotr Jamrogiewicz (Account Director w agencji dfusion communication) oraz Michał Kwietniewski (Dyrektor Działu Technologicznego w agencji Lighthouse). Odpowiedzieli oni m.in. na pytania jak komunikować nowe rozwiązania, by jednocześnie promować odpowiedzialne korzystanie z technologii, a także jaki wkład ma branża technologiczna w realizowanie Celów Zrównoważonego Rozwoju.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: OnePlus Polska
Partnerzy debaty: UNEP/GRID-Warszawa, Sieć sklepów Biedronka
Partnerzy konkursu: Accor, Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764