logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań: dzień pierwszy za nami

   12.04.2011, przeczytano 2170 razy
ilustracja

Jeszcze do piątku 15 kwietnia na Międzynarodowych Targach Poznańskich można zapoznać się z propozycjami rynku poligraficznego i reklamowego. Swoją ofertę prezentuje blisko 400 wystawców z 27 krajów. Ponad 4 500 zwiedzających skorzystało z możliwości zarejestrowania się on-line.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan%3A-dzien-pierwszy-za-nami,12357,artykul.html

Pierwszego dnia odbyła się Konferencja edukacyjna Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych przygotowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP. Spotkanie dedykowane było nauczycielom i kadry zarządzającej średnich szkół zawodowych oraz do wszystkich, którzy zajmują się przygotowaniem zawodowym pracowników firm poligraficznych osobom kształcącym. Towarzyszyły jej pokazy druku na offsetowych maszynach arkuszowych organizowane na stoisku formy KBA CEE.

Na targach Euro-Reklama wydarzeniem dnia były Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Championship. Podczas pierwszego starcia zawodnicy oklejali samochody własnymi materiałami. W trakcie kolejnych dni targów będziemy mieli okazję zobaczyć oklejanie materiałami dostarczonymi przez organizatora oraz freestyle. Finał konkursu przewidywany jest na czwartek na godz. 18:00 na stoisku organizatora (pawilon 3 stoisko 60).


Drugi dzień targów
W środę (13.04) odbędzie się konferencja Poligrafia – o rynku i nowościach skierowana do osób odpowiedzialnych za procesy produkcyjne i rozwiązania technologiczne w zakładach poligraficznych, ale także właścicieli i osób zarządzających drukarniami. Organizatorami wydarzenia są Grafikus, Heidelberg Polska i MTP. W ramach spotkania zaprezentowany zostanie pierwszy raport nt. polskiego rynku poligraficznego przygotowanego przez KPMG przy współpracy Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga.

O godzinie 11.00 rozpoczną się również warsztaty z zakresu zarządzania barwą „color management” z udziałem z wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny: Maciej Baur (Agfa Graphics), Tomasz Kuciński (Epson Europe), Danuta Tyrowicz (Frogimus), Adam Bieniewski (Konica Minolta Business Solutions Polska), Marek Janowski (Reprograf), Małgorzata Lososova-Ungradova (X-Rite).

Tego samego dnia o godz. 15:00 rozstrzygnięty zostanie konkurs dla branży POS (points of sales) SuperStar POLAND 2011. Na stoisku organizatora Display Magazine (pawilon 3, stoisko 10) wręczone zostaną nagrody za najciekawsze rozwiązania wystawiennicze.

W czwartek 14 kwietnia od 11:00 do 16:00 w Holu Wschodnim w Sali Niebieskiej odbędzie się konferencja Euro-Reklama SPORT II. Konferencji poświęconej marketingowi sportowemu małych i średnich klubów, działaczom i trenerom będzie towarzyszyć wystawa gadżetów sportowych.

Przez cały czas trwania targów można zobaczyć wystawę z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia zlokalizowaną w Holu Wschodnim na piętrze, a w pawilonie 3A czeka na wszystkich miłośników filmów Stanisława Barei: głowa misia (z filmu MIŚ), milicyjny samochód z filmu, budka telefoniczna, rząd krzeseł z kina oraz inne nostalgiczne gadżety.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764