logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań: targi, targi - i po targach...

   17.04.2011, przeczytano 4344 razy
ilustracjastrzałka
fot. MTP

Ponad 12 tysięcy osób odwiedziło w ciągu czterech dni ekspozycję blisko 400 wystawców targów Euro-Reklama i odbywających się równolegle targów Poligrafia. W porównaniu z edycją 2009 oznacza to niewielki spadek liczby zwiedzających – dwa lata temu połączone imprezy targowe przyciągnęły ok. 14 tysięcy gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan%3A-targi%2C-targi---i-po-targach...,12381,artykul.html

Mocno eksponowanym przez organizatorów wydarzeniem były Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych – 2nd Car Wrap Championship organizowane przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Zawodnicy oklejali samochody własnymi materiałami, materiałami dostarczonymi przez organizatora oraz wykazywali się we freestylu. Pierwsze miejsce zajęła firma Artgraf z Komornik a nagrody wręczono w Blow Up Hallu w poznańskim Starym Browarze.

13 kwietnia w środę w ramach targów Euro-Reklama o godz. 15:00 rozstrzygnięty został konkurs dla branży POS (points of sales) SuperStar POLAND 2011. Na stoisku organizatora Display Magazine wręczone zostały nagrody za najciekawsze rozwiązania wystawiennicze. Zwycięskie okazały się konstrukcje firm Wilson & Brown WB, ATS Display Sp. z o.o. oraz Dekor Spol s.r.o.

W czwartek 14 kwietnia od 11:00 do 16:00 w Holu Wschodnim w Sali Niebieskiej odbyła się konferencja Euro-Reklama SPORT II. Spotkanie zainaugurowała Ewa Bąk – Dyrektor Wydziału Kultury Fizycznej Urzędu Miasta - Honorowy Patron konferencji. Tematykę sportów niszowych na przykładzie rugby poruszył Stanisław Pogorzelski, o umacnianiu marki klubu opowiedzieli Piotr Kamiński, dyrektor targów Euro-Reklama oraz Jerzy Staruchowicz, niezależny doradca marketingu sportowego. Prelegenci wprowadzili także zainteresowanych w tajniki budowania relacji klubów z kibicami, poruszali tematykę sportów niszowych na przykładzie amerykańskiego futbolu oraz zaproponowali kilka pomysłów kreacji skutecznego gadżetu sportowego. Konferencji towarzyszyła wystawa gadżetów sportowych.

Złotym Medalem MTP uhonorowane zostały firmy: MUTOH BELGIUM n.v, za Ploter MUTOH VALUEJET HYBRID, INFOTEC GROUP Sp. z o.o., Zasuwowo za Ploter frezujący INFOTEC 3020 PRO oraz UNIVERSAL Laser Systems, USA za Laser hybrydowy PLS 6MW.

Podczas targów przyznano także nagrody Acanthus Aureus za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej – nagrodę otrzymało European Media Group za spektakularne, ponad 500 metrowe stoisko.

Przez cały czas trwania targów można było zobaczyć wystawę z okazji jubileuszu 85-lecia Polskiego Radia zlokalizowaną w Holu Wschodnim na piętrze. W pawilonie 3A miłośnicy filmów Stanisława Barei mogli zobaczyć: głowę misia (z filmu MIŚ), milicyjny samochód z filmu, budkę telefoniczną, rząd krzeseł z kina oraz inne gadżety rodem z PRL-u.

Następna edycja Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA planowana jest w przyszłym roku.

Zapraszamy do podzielenia się swoimi wrażeniami z targów na naszym forum.

Źródło: na podst. informacji MTP


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764