logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań coraz bliżej

   31.03.2011, przeczytano 2912 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Już za dwa tygodnie w Poznaniu rozpocznie się spotkanie osób związanych z branżą poligraficzną i reklamową. Od 12 do 15 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się 20. jubileuszowa edycja tragów Euro-Reklama oraz targi POLIGRAFIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan-coraz-blizej,12268,artykul.html

Ekspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie blisko 400 wystawców z 27 krajów. Wśród 100 premierowych produktów będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia do bigowania, falcowania i do mieszania farb, materiały do uszlachetniania druków cyfrowych i offsetowych, folie, farby i etykiety samoprzylepne, ścianę LED montowaną bezpośrednio na szklanych elementach, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej oraz wiele, wiele innych produktów.

Tradycyjnie podczas targów odbędzie się wiele seminariów i konferencji stanowiących cenne źródło wiedzy o poligrafii, reklamie i marketingu.

W programie m.in.:
¨ Konferencja edukacyjna - Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych organizowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego i Międzynarodowe Targi Poznańskie
¨ Poligrafia - o rynku i nowościach – spotkanie przygotowane przez Heidelberg Polska, Grafikus oraz KPMG,
¨ Warsztaty z zakresu zarządzania barwą Color management organizowane przez Wydawnictwo Polski Drukarz i MTP
¨ Konferencja : 2012 – Czy tylko dla dużych graczy ?
¨ Konferencja Polskiej Izby Druku - Przyszłość książki w świecie cyfrowym
¨ Konferencja Euro-Reklama SPORT II

Wydarzenia specjalne:
¨ Akademia Poligraficzna
¨ Display SuperStar POLAND
¨ 2nd Car Wrap Championship
¨ Miasteczko Drukarń Polskich

Więcej na: www.euro-reklama.mtp.pl

12-15 kwietnia 2011
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Godziny otwarcia targów: 10.00 - 17.00 (wtorek-czwartek), 10.00-16.00 (piątek)
PAWILONY: 3, 3A i 5
KASY BILETOWE czynne są w godzinach 9.30 -16.30(wtorek-czwartek), 9.30 – 15.30 (piątek).

Źródło: MTP


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Strona targów wygląda jakby sprzed dekady...

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764