logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań coraz bliżej

   31.03.2011, przeczytano 2848 razy
ilustracjastrzałka
Zeszłoroczna edycja targów

Już za dwa tygodnie w Poznaniu rozpocznie się spotkanie osób związanych z branżą poligraficzną i reklamową. Od 12 do 15 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się 20. jubileuszowa edycja tragów Euro-Reklama oraz targi POLIGRAFIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan-coraz-blizej,12268,artykul.html

Ekspozycja targów zlokalizowana w trzech pawilonach – 3, 3A i 5 - zgromadzi łącznie blisko 400 wystawców z 27 krajów. Wśród 100 premierowych produktów będzie można zobaczyć m.in.: urządzenia do bigowania, falcowania i do mieszania farb, materiały do uszlachetniania druków cyfrowych i offsetowych, folie, farby i etykiety samoprzylepne, ścianę LED montowaną bezpośrednio na szklanych elementach, namiot reklamowy wyposażony w nadruki reklamowe wykonywane sitodrukiem, plotery stołowe, maszyny do sublimacji w trójwymiarze, zintegrowany system sublimacyjny do wykonywania metalowych tabliczek dla branży funeralnej oraz wiele, wiele innych produktów.

Tradycyjnie podczas targów odbędzie się wiele seminariów i konferencji stanowiących cenne źródło wiedzy o poligrafii, reklamie i marketingu.

W programie m.in.:
¨ Konferencja edukacyjna - Zawodowe szkolnictwo poligraficzne w epoce przełomu technologii cyfrowych organizowana przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego i Międzynarodowe Targi Poznańskie
¨ Poligrafia - o rynku i nowościach – spotkanie przygotowane przez Heidelberg Polska, Grafikus oraz KPMG,
¨ Warsztaty z zakresu zarządzania barwą Color management organizowane przez Wydawnictwo Polski Drukarz i MTP
¨ Konferencja : 2012 – Czy tylko dla dużych graczy ?
¨ Konferencja Polskiej Izby Druku - Przyszłość książki w świecie cyfrowym
¨ Konferencja Euro-Reklama SPORT II

Wydarzenia specjalne:
¨ Akademia Poligraficzna
¨ Display SuperStar POLAND
¨ 2nd Car Wrap Championship
¨ Miasteczko Drukarń Polskich

Więcej na: www.euro-reklama.mtp.pl

12-15 kwietnia 2011
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Godziny otwarcia targów: 10.00 - 17.00 (wtorek-czwartek), 10.00-16.00 (piątek)
PAWILONY: 3, 3A i 5
KASY BILETOWE czynne są w godzinach 9.30 -16.30(wtorek-czwartek), 9.30 – 15.30 (piątek).

Źródło: MTP


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Strona targów wygląda jakby sprzed dekady...

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764