logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań Design Days 2014

   28.04.2014, przeczytano 1342 razy
ilustracjastrzałka

Poznań Design Days 2014 (PDD2014) to wydarzenie, którego Poznań potrzebował już od jakiegoś czasu. To festiwal designu dla każdego, którego przewodnim zadaniem jest edukować i integrować wokół wiodącej idei festiwalu, którą jest KOMUNIKACJA. Podmiotem organizującym jest konsorcjum powołane do życia przez Fundację Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu oraz Fundację Klaster Poznań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan-design-days-2014,21498,artykul.html

Festiwal odbędzie się w dniach 30 maja – 8 czerwca 2014r. w różnych punktach na mapie miasta.

Na 10 dni Poznań stanie się platformą wymiany doświadczeń polskich i zagranicznych środowisk projektowych, w której będą prezentowani zarówno dojrzali projektanci, jak i twórcy młodego pokolenia. W programie przewidujemy liczne wystawy, prezentacje, pokazy filmów, spotkania, warsztaty i dyskusje na temat designu oraz przestrzeni publicznej, w których organizację zaangażowane będą instytucje kultury i sztuki, a także przestrzenie kreatywne funkcjonujące na terenie Poznania. Dodatkową atrakcję stanowić będzie gra miejska związana z tematyką festiwalu.

Wśród Partnerów festiwalu znaleźli się:

  • Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu,
  • Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu,
  • Galeria Miejska Arsenał, Centrum Kultury Zamek,
  • Stacja Poznań Główny, Arena Design,
  • Art Stations Foundation,
  • Stary Browar,
  • WrocloveDesign Festival,
  • Wawa Design Festiwal,
  • Konsorcjum Akademii Sztuk Pięknych i Uniwersytetu Artystycznego

oraz wiele innych inicjatyw związanych z designem.

Projekt otrzymał dofinansowanie Urzędu Miasta Poznania (przyznane Fundacji Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu).

Patronat honorowy nad festiwalem objęli: Narodowe Centrum Kultury, Marszałek Województwa Wielkopolskiego oraz Prezydent Miasta Poznania.

Źródło: STGU

poznandesigndays.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764