W dniach 10-12 marca w Poznaniu odbędą się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro – Reklama. Przez trzy dni na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawcy z całej Europy zaprezentują ponad 100 nowości i premier rynkowych branży reklamowej.
Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu profesjonalistów związanych z sektora out-of-home media. Na powierzchni przeszło 10 000 m2 zobaczymy najnowsze technologie i nowości na rynku poligraficznym oraz w branży nośników i artykułów reklamowych prezentowane przez ponad 150 firm. Oprócz przeglądu najnowszej oferty rynkowej zwiedzający będą mieli okazję wzięcia udziału w warsztatach i konferencjach prowadzonych przez ekspertów branży.
Targi „szyte na miarę”
Tegoroczna edycja poznańskich targów reklamy podzielona zostanie na dwa salony tematyczne. Pierwszy to salon Visual Expo skupiający wystawców sektora Digital Signage, P.O.S, producentów gadżetów i upominków. Drugi - salon Digital Printing Expo, gdzie czołowe firmy zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne dedykowane przedstawicielom branży drukarskiej dużego i małego formatu.
- Zdecydowaliśmy się na odświeżenie formuły targów, by sprostać oczekiwaniom zarówno wystawców jak i Zwiedzających targi. Salony Visual Expo oraz Digital Printing Expo pozwoliły na odpowiedni podział rozszerzonej o nowe sektory ekspozycji. Nowa formuła i poszerzenie tematyki to działania, które w perspektywie pozwolą na organizację największego wydarzenia o tematyce reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów Euro-Reklama.
Ciekawy program wydarzeń
Oprócz możliwości zapoznania się z bogatą ofertą wystawców, zwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w różnorodnych warsztatach, konferencjach oraz wydarzeniach specjalnych towarzyszących targom Euro-Reklama. Eksperci branży marketingowej podczas warsztatów „Jak dobrze wyPRomować firmę?” będą dzielić się wiedzą nt. sposobów skutecznej promocji przedsiębiorstwa. Natomiast dla praktyków branży drukarskiej przygotowano warsztaty z zakresu zarządzania barwą w druku cyfrowym pt. „Color Management z praktyce”.
Ciekawym wydarzeniem dla wszystkich zwiedzających będą zawody z oklejaniu samochodów, przy zastosowaniu najnowocześniejszych technik. Podczas trzech dni targowych, od 10 do 12 marca, swoje umiejętności zaprezentują aplikatorzy czołowych polskich firm: Polska Grafika Samochodowa, Artgraf, Colorcar i Reklama Tęczowa. Wszyscy zmierzą się w trzech kategoriach: Klejenie materiałami własnymi, Freestyle oraz Klejenie materiałami dostarczonymi. Na stoisku będzie też okazja do zapoznania się z ofertą największych w Polsce producentów folii: Avery Dennison, 3M, MACtac i Ritrama. Zwycięzca pojedynku odbierze Ploter Tnący Mimaki CGFX II - 160, o wartości bagatela 24.000 zł, ufundowany przez dystrybutora marki Mimaki w Polsce, firmę Reprograf.
Na targach warto również zobaczyć Galerię Najbardziej Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Organizatorzy polecają również uwadze zainteresowanym produktami wspierającymi sprzedaż, przestrzeń prezentacyjną finalistów konkursu Display Superstar Polska ukazującą dzisiejsze, najciekawsze pomysły ze świata P.O.S.
Najlepsi z najlepszych
Tradycyjnie w trakcie targów odbędzie się wręczenie nagród Acanthaus Aureus za stoiska targowe najlepiej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy oraz Złotych Medali MTP za najlepsze produkty eksponowane na Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Organizatorzy szacują, że tegoroczną edycję targów Euro-Reklama odwiedzi ponad 15 000 osób, a wśród nich będą kadra menedżerska z firm drukarskich, agencji reklamowych i PR, osoby zawodowo związane z marketingiem, reklamą i zakupem mediów w firmach, przedstawiciele domów mediowych oraz wydawnictw.
Źródło: MTP