logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań europejską stolicą branży reklamowej

  PR 10.03.2010, przeczytano 838 razy

W dniach 10-12 marca w Poznaniu odbędą się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro – Reklama. Przez trzy dni na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawcy z całej Europy zaprezentują ponad 100 nowości i premier rynkowych branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan-europejska-stolica-branzy-reklamowej,10341,artykul.html

Od kilku lat spotkania branży reklamowej w Poznaniu zajmują jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu profesjonalistów związanych z sektora out-of-home media. Na powierzchni przeszło 10 000 m2 zobaczymy najnowsze technologie i nowości na rynku poligraficznym oraz w branży nośników i artykułów reklamowych prezentowane przez ponad 150 firm. Oprócz przeglądu najnowszej oferty rynkowej zwiedzający będą mieli okazję wzięcia udziału w warsztatach i konferencjach prowadzonych przez ekspertów branży.

Targi „szyte na miarę”
Tegoroczna edycja poznańskich targów reklamy podzielona zostanie na dwa salony tematyczne. Pierwszy to salon Visual Expo skupiający wystawców sektora Digital Signage, P.O.S, producentów gadżetów i upominków. Drugi - salon Digital Printing Expo, gdzie czołowe firmy zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne dedykowane przedstawicielom branży drukarskiej dużego i małego formatu.

- Zdecydowaliśmy się na odświeżenie formuły targów, by sprostać oczekiwaniom zarówno wystawców jak i Zwiedzających targi. Salony Visual Expo oraz Digital Printing Expo pozwoliły na odpowiedni podział rozszerzonej o nowe sektory ekspozycji. Nowa formuła i poszerzenie tematyki to działania, które w perspektywie pozwolą na organizację największego wydarzenia o tematyce reklamowej w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Piotr Kamiński, dyrektor targów Euro-Reklama.

Ciekawy program wydarzeń
Oprócz możliwości zapoznania się z bogatą ofertą wystawców, zwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w różnorodnych warsztatach, konferencjach oraz wydarzeniach specjalnych towarzyszących targom Euro-Reklama. Eksperci branży marketingowej podczas warsztatów „Jak dobrze wyPRomować firmę?” będą dzielić się wiedzą nt. sposobów skutecznej promocji przedsiębiorstwa. Natomiast dla praktyków branży drukarskiej przygotowano warsztaty z zakresu zarządzania barwą w druku cyfrowym pt. „Color Management z praktyce”.
Ciekawym wydarzeniem dla wszystkich zwiedzających będą zawody z oklejaniu samochodów, przy zastosowaniu najnowocześniejszych technik. Podczas trzech dni targowych, od 10 do 12 marca, swoje umiejętności zaprezentują aplikatorzy czołowych polskich firm: Polska Grafika Samochodowa, Artgraf, Colorcar i Reklama Tęczowa. Wszyscy zmierzą się w trzech kategoriach: Klejenie materiałami własnymi, Freestyle oraz Klejenie materiałami dostarczonymi. Na stoisku będzie też okazja do zapoznania się z ofertą największych w Polsce producentów folii: Avery Dennison, 3M, MACtac i Ritrama. Zwycięzca pojedynku odbierze Ploter Tnący Mimaki CGFX II - 160, o wartości bagatela 24.000 zł, ufundowany przez dystrybutora marki Mimaki w Polsce, firmę Reprograf.

Na targach warto również zobaczyć Galerię Najbardziej Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Organizatorzy polecają również uwadze zainteresowanym produktami wspierającymi sprzedaż, przestrzeń prezentacyjną finalistów konkursu Display Superstar Polska ukazującą dzisiejsze, najciekawsze pomysły ze świata P.O.S.

Najlepsi z najlepszych
Tradycyjnie w trakcie targów odbędzie się wręczenie nagród Acanthaus Aureus za stoiska targowe najlepiej sprzyjające realizacji strategii marketingowej firmy oraz Złotych Medali MTP za najlepsze produkty eksponowane na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Organizatorzy szacują, że tegoroczną edycję targów Euro-Reklama odwiedzi ponad 15 000 osób, a wśród nich będą kadra menedżerska z firm drukarskich, agencji reklamowych i PR, osoby zawodowo związane z marketingiem, reklamą i zakupem mediów w firmach, przedstawiciele domów mediowych oraz wydawnictw.

Źródło: MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764