logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznań: Wiaty przystankowe Warta nad Wartą

  PR 22.11.2017, przeczytano 2090 razy
ilustracjastrzałka

Absolutną nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS. Czekanie na tramwaj w jasnej, bezpiecznej wiacie będzie dla pasażerów wygodniejsze i mniej uciążliwe, zwłaszcza w szare, deszczowe, jesienne dni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznan%3A-wiaty-przystankowe-warta-nad-warta,34584,artykul.html

Po remoncie torowiska w ciągu Królowej Jadwigi ulica wypiękniała i rozświetliła się dzięki pięciu wiatom przystankowym wzniesionym przez AMS. Są to prototypowe wiaty premium o nazwie Warta, których ostateczny projekt stworzony został na podstawie wytycznych opracowanych przez Urząd Miasta.

- Dzięki tym wiatom ulica zyskała nowy wyraz estetyczny –
ocenia Maciej Wudarski zastępca Prezydenta Miasta Poznania. – Wiaty mają nowoczesny design, a po zmroku są dobrze oświetlone, co podnosi bezpieczeństwo pasażerów i komfort oczekiwania.

Ostateczny wizerunek wiat wpisuje się w wytyczne opracowane przez Zarząd Transportu Miejskiego i Plastyka Miasta.

- Opracowaliśmy dwa rozwiązania - wyjaśnia Piotr Libicki, Pełnomocnik Prezydenta Miasta Poznania ds. Estetyki Miasta – jedno z nich typu Warta to droższa wersja rozświetlająca miasto. Drugi wariant typu Warta Slim ma podobne założenia estetyczne, ale jest tańszy i bez oświetlenia, przeznaczony do ciągów poza śródmieściem, w miejscach bardziej peryferyjnych. Taką wiatę ostatnio ustawiliśmy na przystanku IPN przy ul. Rolnej.

Nowe wiaty odpowiadają na zapotrzebowanie mieszkańców nowoczesnych miast europejskich, a ich producentem jest firma Tejbrant Polska.

- W projektowaniu wiat wykorzystujemy nowoczesne rozwiązania - przekonuje Marek Kuzaka, prezes AMS. - Do oświetlenia wnętrza wiaty, rozkładu jazdy, znaku przystankowego oraz gablot reklamowych zastosowaliśmy energooszczędną technologię LED. Wiaty mogą też, w zależności od potrzeb, być wyposażone w dodatkowe urządzenia multimedialne takie, jak WiFi czy mp3. Jesteśmy gotowi do dalszej współpracy z Poznaniem oraz instalowania wiat typu Warta i Warta Slim na szerszą skalę - deklaruje prezes Kuzaka.

Wiaty mają konstrukcję segmentową opartą na systemowych profilach aluminiowych, co umożliwia przygotowanie wiat dostosowanych do kształtu i wielkości przystanku.

ilustracjastrzałka

- To ważne, że wiaty można dostosować do platformy przystanku, ale dla nas jeszcze ważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort korzystania z przystanków – stwierdza Wojciech Tulibacki, prezes poznańskiego MPK. – W takich wiatach: jasnych, wyposażonych w ławeczki z oparciami i specjalne uchwyty dla osób o ograniczonej sprawności, będzie po prostu przyjemniej czekać na tramwaj. Życzylibyśmy sobie i naszym pasażerom jak najwięcej takich wiat. 

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Po remoncie torowiska w ciągu Królowej Jadwigi ulica wypiękniała i rozświetliła się dzięki pięciu wiatom przystankowym wzniesionym przez AMS."

Gdyby nie było wiat, ulica byłaby brzydka??

avatar użytkownika
,

A widzisz żeby ktoś tak twierdził albo chociaż sugerował?  

avatar użytkownika
,

No tak jest napisane, więc mogę podejrzewać, że autor bezpłatnego materiału PR.  

avatar użytkownika
,

Gdzie jest napisane że bez wiat byłaby brzydka? Napisali że zrobiła się ładniejsza - to nie to samo.  

avatar użytkownika
,

To się rozumie samo przez się.  

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764