logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poznański rynek: reklama marki Tommy Hilfiger na zabytkowych kamieniczkach

  PR 17.12.2012, przeczytano 3425 razy
ilustracjastrzałka

Tommy Hilfiger wraz z salonami Gomez Fashion Store prezentują ciekawą reklamę, a za razem wspomagają remont dwóch urokliwych kamieniczek na poznańskim Rynku. Reklama widoczna jest od 30.11.2012r. i jest to pierwsza wielkoformatowa reklama salonów Gomez wyprodukowana i zawieszona w kooperacji z marką Tommy Hilfiger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poznanski-rynek%3A-reklama-marki-tommy-hilfiger-na-zabytkowych-kamieniczkach,17510,artykul.html

Sama lokalizacja jaką jest Stary Rynek (u zbiegu ulicy Szkolnej i Paderewskiego) jest bardzo prestiżowa. W grudniu miejsce to, pokryte śniegiem i ozdobione lampkami, staje się magicznym punktem spotkań zarówno rodzinnych, jak i towarzyskich. W tę zimową atmosferę Starego Rynku idealnie wkomponowuje się realizowana przez Braughman Group Media reklama amerykańskiej marki Tommy Hilfiger, która promuje wizerunek amerykańskiej zamożnej rodziny z tradycjami wspólnie, aktywnie spędzającej czas. Zimowa odsłona tego motywu to białe szaleństwo w luksusowym kurorcie Aspen w Colorado.

Źródło: Gomez Fashion Store

Dodatkowe informacje:

Firma Gomez Fashion Store jest partnerem takich marek jak Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Hugo Boss, Ralph Lauren, Calvin Klein, Armani Jeans, G-Star Raw, Guess czy Pepe Jeans London. Odzież, obuwie i akcesoria dostępne są i w ekskluzywnych salonach stacjonarnych (w samym Poznaniu ponad 1000 m2) i w jednym z największych sklepów z modą online w Polsce.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764