logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pożyczka na dowolny cel w kampani Banku Pekao S.A.

  PR 18.03.2024, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pekao, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, prezentuje pożyczkę, którą każdy klient, posiadający zdolność kredytową – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online lub w oddziale oraz przeznaczyć na dowolny cel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pozyczka-na-dowolny-cel-w-kampani-banku-pekao-s.a.-,403504,artykul.html

Kampania wykorzystuje narzędzia komunikacji marketingowej w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, kanałach elektronicznych banku, jak również na witrynach oddziałów w całej Polsce. Pomysł kreatywny jest kontynuacją konceptu jesiennej odsłony reklamy, a jej główny przekaz brzmi: Weź pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz przez internet lub w oddziale Banku Pekao S.A. W reklamie ukazani są bohaterowie, którzy inspirują siebie nawzajem i podejmując decyzje „na tak”, biorą pożyczkę zdalnie. Spoty są konsekwentnie utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji, a charakterystyczna dla Pekao grafika, inspirowana ideą art brandingu, jest integralną częścią opowiedzianych historii.

- W najnowszej kampanii mówimy o swobodzie działania w realizacji małych i większych planów. Pomysł na domek na drzewie w ogrodzie? Na artystyczny remont salonu? A może na szalony lot paralotnią z najlepszą przyjaciółką? Czemu nie – dzięki środkom z pożyczki można zrealizować każde z tych marzeń – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

O pożyczkę bez prowizji i z RRSO 10,99 proc. można zawnioskować do 31 maja 2024 r. Maksymalna kwota to 250 000 zł, a okres spłaty 12 miesięcy. Można ją przeznaczyć na dowolny cel, poza spłatą zobowiązań posiadanych w Banku Pekao S.A. Aby otrzymać produkt obecny klient banku powinien złożyć wniosek kredytowy w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay i wpisać w polu kod promocyjny TVwiosna . Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę akceptuje się w serwisie internetowym bądź aplikacji.

Nowy klient banku może złożyć wniosek kredytowy za pośrednictwem strony internetowej www.pekao.com.pl . Jeśli uzyskuje on dochody z tytułu umowy o pracę lub emerytury, renty krajowej bądź umowy cywilnoprawnej i wnioskuje o kwotę do 7000 zł, po pozytywnej decyzji, umowę akceptuje kodem SMS. W pozostałych przypadkach dopełnienie formalności odbywa się w wybranym przez klienta oddziale banku.

Pożyczka jest również dostępna w każdej placówce Pekao.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/pozyczanie-gotowki/pozyczka-na-dowolny-cel.html

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za działania digital odpowiada Sales&More. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Nowa reklama TV Banku Pekao dostępna jest na stronie: www.youtube.com/watch?v=UgdZt04KEI

Źródło: Bank Pekao S.A.

Dodatkowe informacje:

1. RRSO – rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 10,99% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 4413 zł, pożyczka zaciągnięta na 12 miesięcy, oprocentowanie zmienne 10,45% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 253,77 zł (w tym: odsetki 253,77 zł), całkowita kwota do zapłaty 4666,77 zł, płatna w 11 ratach miesięcznych po 388,90 zł, 12. rata wyrównująca 388,87 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 4413 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 26.01.2024 r.

Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764