logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pożyczka na dowolny cel w kampani Banku Pekao S.A.

  PR 18.03.2024, przeczytano 824 razy
ilustracjastrzałka

Bank Pekao, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, prezentuje pożyczkę, którą każdy klient, posiadający zdolność kredytową – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online lub w oddziale oraz przeznaczyć na dowolny cel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pozyczka-na-dowolny-cel-w-kampani-banku-pekao-s.a.-,403504,artykul.html

Kampania wykorzystuje narzędzia komunikacji marketingowej w telewizji, VOD, internecie, mediach społecznościowych, kanałach elektronicznych banku, jak również na witrynach oddziałów w całej Polsce. Pomysł kreatywny jest kontynuacją konceptu jesiennej odsłony reklamy, a jej główny przekaz brzmi: Weź pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz przez internet lub w oddziale Banku Pekao S.A. W reklamie ukazani są bohaterowie, którzy inspirują siebie nawzajem i podejmując decyzje „na tak”, biorą pożyczkę zdalnie. Spoty są konsekwentnie utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji, a charakterystyczna dla Pekao grafika, inspirowana ideą art brandingu, jest integralną częścią opowiedzianych historii.

- W najnowszej kampanii mówimy o swobodzie działania w realizacji małych i większych planów. Pomysł na domek na drzewie w ogrodzie? Na artystyczny remont salonu? A może na szalony lot paralotnią z najlepszą przyjaciółką? Czemu nie – dzięki środkom z pożyczki można zrealizować każde z tych marzeń – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

O pożyczkę bez prowizji i z RRSO 10,99 proc. można zawnioskować do 31 maja 2024 r. Maksymalna kwota to 250 000 zł, a okres spłaty 12 miesięcy. Można ją przeznaczyć na dowolny cel, poza spłatą zobowiązań posiadanych w Banku Pekao S.A. Aby otrzymać produkt obecny klient banku powinien złożyć wniosek kredytowy w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay i wpisać w polu kod promocyjny TVwiosna . Po pozytywnej decyzji kredytowej umowę akceptuje się w serwisie internetowym bądź aplikacji.

Nowy klient banku może złożyć wniosek kredytowy za pośrednictwem strony internetowej www.pekao.com.pl . Jeśli uzyskuje on dochody z tytułu umowy o pracę lub emerytury, renty krajowej bądź umowy cywilnoprawnej i wnioskuje o kwotę do 7000 zł, po pozytywnej decyzji, umowę akceptuje kodem SMS. W pozostałych przypadkach dopełnienie formalności odbywa się w wybranym przez klienta oddziale banku.

Pożyczka jest również dostępna w każdej placówce Pekao.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/pozyczanie-gotowki/pozyczka-na-dowolny-cel.html

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotu zajęło się studio Tank, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Za działania digital odpowiada Sales&More. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Nowa reklama TV Banku Pekao dostępna jest na stronie: www.youtube.com/watch?v=UgdZt04KEI

Źródło: Bank Pekao S.A.

Dodatkowe informacje:

1. RRSO – rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki wynosi 10,99% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 4413 zł, pożyczka zaciągnięta na 12 miesięcy, oprocentowanie zmienne 10,45% w stosunku rocznym, całkowity koszt pożyczki 253,77 zł (w tym: odsetki 253,77 zł), całkowita kwota do zapłaty 4666,77 zł, płatna w 11 ratach miesięcznych po 388,90 zł, 12. rata wyrównująca 388,87 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 4413 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 26.01.2024 r.

Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764