logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPH Kopeć Import-Export właściciel marki Came-pocket nowym Członkiem PIAP

  PR 16.02.2021, przeczytano 453 razy

W lutym br. grono Członków PIAP powiększyło się, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: PPH Kopeć Import-Export.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pph-kopec-import-export-wlasciciel-marki-came-pocket-nowym-czlonkiem-piap,390239,artykul.html

- Naszą główną motywacją przystąpienia do PIAP była możliwość zaprezentowania naszego innowacyjnego produktu wśród firm z branży reklamowej. Uważam, że dla podmiotów, które wchodzą dopiero na rynek artykułów reklamowych jest to najlepsze miejsce do zaistnienia i pozyskania wiarygodnych partnerów handlowych – mówi Zygmunt Kopeć, właściciel PPH Kopeć Import-Export.

Firma PPH Kopeć Import-Export jest właścicielem marki Came-pocket, pod którą produkuje i sprzedaje bezpieczne portfele na maski. Portfel Came-pocket jest to innowacyjny produkt w skali światowej, jego wzór został zastrzeżony i jest prawnie chroniony w 27 krajach Unii Europejskiej. Portfel ze wglądu na możliwości zadruku jego całej powierzchni, posiada ogromny potencjał promocyjny, dlatego oprócz walorów praktycznych świetnie sprawdza się w roli firmowego gadżetu. Posiada on specjalnie zaprojektowaną kieszeń na maski wyłożoną tkaniną antybakteryjną natomiast dwie kieszenie na karty są chronione blokadą RFID. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby obecnych czasów i stanowi świetną propozycję dla wielu firm i korporacji z różnych branż.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764