logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPH Kopeć Import-Export właściciel marki Came-pocket nowym Członkiem PIAP

  PR 16.02.2021, przeczytano 526 razy

W lutym br. grono Członków PIAP powiększyło się, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: PPH Kopeć Import-Export.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pph-kopec-import-export-wlasciciel-marki-came-pocket-nowym-czlonkiem-piap,390239,artykul.html

- Naszą główną motywacją przystąpienia do PIAP była możliwość zaprezentowania naszego innowacyjnego produktu wśród firm z branży reklamowej. Uważam, że dla podmiotów, które wchodzą dopiero na rynek artykułów reklamowych jest to najlepsze miejsce do zaistnienia i pozyskania wiarygodnych partnerów handlowych – mówi Zygmunt Kopeć, właściciel PPH Kopeć Import-Export.

Firma PPH Kopeć Import-Export jest właścicielem marki Came-pocket, pod którą produkuje i sprzedaje bezpieczne portfele na maski. Portfel Came-pocket jest to innowacyjny produkt w skali światowej, jego wzór został zastrzeżony i jest prawnie chroniony w 27 krajach Unii Europejskiej. Portfel ze wglądu na możliwości zadruku jego całej powierzchni, posiada ogromny potencjał promocyjny, dlatego oprócz walorów praktycznych świetnie sprawdza się w roli firmowego gadżetu. Posiada on specjalnie zaprojektowaną kieszeń na maski wyłożoną tkaniną antybakteryjną natomiast dwie kieszenie na karty są chronione blokadą RFID. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby obecnych czasów i stanowi świetną propozycję dla wielu firm i korporacji z różnych branż.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764