logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPH Kopeć Import-Export właściciel marki Came-pocket nowym Członkiem PIAP

  PR 16.02.2021, przeczytano 580 razy

W lutym br. grono Członków PIAP powiększyło się, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: PPH Kopeć Import-Export.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pph-kopec-import-export-wlasciciel-marki-came-pocket-nowym-czlonkiem-piap,390239,artykul.html

- Naszą główną motywacją przystąpienia do PIAP była możliwość zaprezentowania naszego innowacyjnego produktu wśród firm z branży reklamowej. Uważam, że dla podmiotów, które wchodzą dopiero na rynek artykułów reklamowych jest to najlepsze miejsce do zaistnienia i pozyskania wiarygodnych partnerów handlowych – mówi Zygmunt Kopeć, właściciel PPH Kopeć Import-Export.

Firma PPH Kopeć Import-Export jest właścicielem marki Came-pocket, pod którą produkuje i sprzedaje bezpieczne portfele na maski. Portfel Came-pocket jest to innowacyjny produkt w skali światowej, jego wzór został zastrzeżony i jest prawnie chroniony w 27 krajach Unii Europejskiej. Portfel ze wglądu na możliwości zadruku jego całej powierzchni, posiada ogromny potencjał promocyjny, dlatego oprócz walorów praktycznych świetnie sprawdza się w roli firmowego gadżetu. Posiada on specjalnie zaprojektowaną kieszeń na maski wyłożoną tkaniną antybakteryjną natomiast dwie kieszenie na karty są chronione blokadą RFID. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby obecnych czasów i stanowi świetną propozycję dla wielu firm i korporacji z różnych branż.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764