logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPI dla Wawel S.A.

  PR 31.10.2001, przeczytano 1783 razy

Polska Platforma Internetowa sp. z o.o. - agencja interaktywna z Krakowa, specjalizująca się w produkcjach multimedialnych, wykonała i wdrożyła do sieci Internet dwa nowe serwisy ZPC Wawel S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ppi-dla-wawel-s.a.,588,artykul.html

Oba serwisy powstały na zlecenie Wawel S.A. i cechują się odmiennym charakterem: jeden z nich ma profil korporacyjny, drugi - produktowy. Taka wizja obecności w Internecie oparta na osi serwisu głównego, korporacyjnego i na satelitarnych serwisach produktowych sprawdza się w tej chwili najlepiej. Duże firmy, a w szczególności spółki giełdowe, statutowo zobowiązane do upubliczniania przetworzonych danych finansowych, najczęściej decydują się na tego typu rozbudowaną formę prezentacji w sieci. Pozwala ona odpowiednio zabiegać o skuteczną komunikację z wszystkimi najważniejszymi grupami docelowymi spółki.

Serwis korporacyjny www.wawel.com.pl jest kierowany głównie do inwestorów, dystrybutorów i kontrahentów. Zawiera wszystkie niezbędne informacje, które tym grupom mogą ułatwić prowadzenie interesów. Osoby poszukujące kompleksowej wiedzy o spółce lub zainteresowane pracą w Wawel S.A. znajdą wiele materiału informacyjnego o historii, produktach, rynkach na jakich operuje itd. Witryna ma na celu rzetelnie informować, ułatwiać nawiązywanie kontaktów handlowych oraz kształtować wizerunek Wawel S.A. jako firmy nowoczesnej, otwartej, dbającej o dobre relacje z otoczeniem.
Przesłanie kierowane do wymienionych wyżej grup interesu nie jest jedyną treścią serwisu. W dziale relaks - znalazły się informacje o lekkim charakterze, przeznaczone dla użytkownika przeciętnie zainteresowanego branżą cukierniczą (krótka historia czekolady, osiągnięcia firmy w obniżaniu kaloryczności produktów serii light). Poza tym konkursy, interaktywne zabawy, kwestionariusz na poczucie humoru, a także coś dla początkujących inwestorów - wirtualny gracz, czyli giełda bez inwestycji i bez ryzyka. Agencja zadbała o rozmaite atrakcje dla użytkownika, by po wejściu na strony szybko ich nie opuszczał.
Serwis skomponowany jest w ciepłej palecie barw, z delikatnym efektem transparentnym. Wykonany w technologii flash. Grafika prosta, lekka, wszystkie strony otwierają się sprawnie i bez problemu.
Nawigacja jest czytelna i logiczna, użytkownik w każdym momencie wie, w którym miejscu serwisu aktualnie się znajduje – zawsze może też skorzystać ze strony „mapa serwisu”, aby szybciej dotrzeć do działu informacji, którego poszukuje. Duże, czytelne logo Wawel S.A. towarzyszy nam w ciągu całej wędrówki po serwisie. Wszystkie elementy strony to efekt kreacji i produkcji Polskiej Platformy Internetowej z Krakowa.

Dla Wawel S.A. PPI stworzyła również serwis produktowy www.danusia.pl nawigacyjnie powiązany z serwisem korporacyjnym, lecz o nieco innej specyfice. Ten serwis jest poświęcony jednemu z produktów Wawel S.A. - batonikowi Danusia. Strona powstała w celu wzmocnienia kampanii reklamowej tej marki prowadzonej w mediach tradycyjnych. Pomysł na uatrakcyjnienie serwisu został zaczerpnięty z nazewnictwa marek produktowych – te strony to skarbnica wiedzy o imionach. Królestwo Danut i Danusi pozwala także innym na zaistnienie w ich cieniu: słownik imion wyjaśnia ich pochodzenie i przypisywane znaczenie, a zamieszczona pod datą imienin aplikacja pozwala wysłać internetową kartkę z życzeniami. W serwisie dużo rozrywki, ciekawostek i prawie wszystko o imionach i o czekoladzie! Wyniki konkursu już ogłoszone, ale warto zajrzeć ze względu na interesujące informacje.
Nawigacja raczej niestandardowa. Wybrane z menu treści pojawiają się w oddzielnym przewijanym oknie na stronie głównej. Serwis lekki, przejrzysty o przemyślanej i uporządkowanej grafice, zgodnej z wizualizacją kampanii reklamowej off-line. Kolorystyka komponuje się z barwą trzech opcji opakowania batonika Danusia, jest przy tym harmonijna i łagodna.

www.wawel.com.pl
www.danusia.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: PPI

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764